Stalthy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei! Jeg lurer på mange ting, alle tingene er ikke bare om gaming tastatur, men jeg vet ikke hvor jeg skal poste det andre, men nok er nok. Jeg ser etter et gaming tastatur til jul, er det noen tips? det skal ha bra reaksjons tid, solid, og helst litt lys på det, er ikke 100% nødvendig men helst. Jeg har tenkt mye på om jeg kan lage en lcd, evt. en slags lysende info skjerm til det, sånn som f.esk g15. den lille skjermen skal ikke være altforstor og den skal kunne helst vise litt info om spillet, musikk film osv. Er dette avanserte greier? OFF: jeg lurer litt på avatar og signatur, jeg har lyst på http://media.photobucket.com/image/simpson...2w4mnt2.gif?o=7 som en signatur, hva skal jeg gjøre? Avatar har jeg ikke finni ennå, noen tips? jeg liker simpsons,futurama, famly guy, south park og stargate sg1. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har G15 v2 og jeg er strålende fornøyd med det. Veldig behagelige taster som ikke bråker når du skriver. Ganske bra lys, kunne godt vært litt bedre. På skjermen kan du ha alt fra cpu og minne load til nyheter og musikken du spiller. Er kjekt om du spiller og hører på musikk samtidig, kan skifte sang og pause. Den lille ekstra tingen som gjør den nesten perfekt er knappen som du kan skru av windowsknappen med. Veldig kjekt i fps spill da tastene du bruker ligger rundt ved windowsknappen. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 ja, den kosta jo ikke for mye, men jeg hat windows 7, kan det være et problem? Jeg har et http://www.logitech.com/index.cfm/keyboard...46&cl=no,no bare litt mere firkatet, er det noe forskjell på reaksjonstid på de t og g15? men om den skjermen jeg snakket om, noen som vet noe? Er det noen som vet noe mere om signatur også`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå