Gå til innhold

Noen som kan programering?

ICE76

Anbefalte innlegg

Har ett problem etter formatering og ny innstalering av

Windows XP Pro på min Packard Bell EasyNote R7755.

Taste kombinasjonen "Fn + F1" for å slå på: "hardware radio switch" virker ikke.

Etter en drøy hundrelapp på telefon "servicen" til PB fikk jeg vite at denne fungsjonen ligger i Win innstalasjonen til PB på den formaterte harddisken :(

I en liten periode prøvde jeg ut Linux mint på denne maskinen med blanede følelser, men en ting skal den ha. WiFi delen virket!

Da vet jeg at det lar seg gjøre å få den til å virke, men ikke hvordan.

Er det da en reser der ute som vet hvordan jeg kan gå rundt tastekombinasjonen for å slå på "bryteren". Eller noen som vet å lage en liten fix for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal nok gå i kontrollpanel og så inn på innstillingen under hurtigtaster (dette er ulikt fra maskin til maskin). Og deretter legge inn banen til programmet der det skal være.

[edit]

Hva har dette med programmering å gjøre?

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

[edit]

Hva har dette med programmering å gjøre?

[/quot]

Typen på PB betalt suport som mente denne innstillingen var kun på win instalasjons cd'en fra PB.

Siden de slutter med suport av sine produkter etter fem år ville det ikke la seg gjøre å løse dette problemet.

Men siden jeg vet det virket under Linux Mint har jeg stor tro på at det fins noen der ute som vet hvordan ;)

Lenke til kommentar
Du skal nok gå i kontrollpanel og så inn på innstillingen under hurtigtaster (dette er ulikt fra maskin til maskin). Og deretter legge inn banen til programmet der det skal være.

Dette høres riktig ut, men jeg finner ingen innstillinger for hurtigtaster eller hurtigtaster i sin helhet under kontrollpanelet :( Noen med en PB maskin som kan gi en vei beskrivelse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...