Gå til innhold

Anmeldelse: Ratchet & Clank: A Crack in Time (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde aldri R&C på PS2 fordi jeg gadd ikke spille barnespill.

Ung og dum som jeg var.

Nå er jeg blitt over 30 år nå, og har funnet ut at disse 'barnespillene' kan være kanonkule, og har spillt igjennom alle PS3-spillene, og vært storfornøyd. :)

Anbefaler spillet til alle.

Lenke til kommentar

Koste meg stort med Tools of Destruction og Quest for Booty, men denne har havnet litt nede på prioriteringslista (og i hylla..) sammen med Arkham Asylum. Nå er det Assassins Creed 2 det går i.

Men for all del, et fantastisk spill dette her, som garantert blir plukket frem igjen når jeg er lei av å leke snikmorder i middelalderen :)

Lenke til kommentar

Kan skrive under på kommentarane her - held på med dette spelet og kosar meg glugg ihjel :thumbup: Dette er god underhaldning for liten (det håpefulle avkommet) og stor (far..)

Skal ein sette fingeren på noko, er det kanskje vel hektisk/kaotisk til tider for dei yngste. Men, hei, då får jo pappa høve til å briljere/imponere :grin:

Lenke til kommentar

Selv som en hardcore R&C-fan(mest sannsynlig min absolutte favorittserie) synes jeg kanskje de bør ta en liten pause etter dette spillet. Nå har vi fått 9 spill på 7 år, og selv om nesten alle har holdt fantastisk høy kvalitet(ikke helt fan av PSP-versjonene), bør de kanskje revampe serien litt. Enda mer frihet ville vært noe, for eksempel utforske rommet i full 3D.

Forøvrig er dette et fantastisk bra spill, som jeg vil anbefale alle som føler seg voksne nok til å spille et spill uten banning og blod.

Lenke til kommentar

Ni spill på sju år? Da må man vel også telle med de to PSP-spillene som ble utviklet av High Impact Games, noe jeg mener blir helt feil. Selv mener jeg at spillene Deadlocked/Gladiator og Quest for Booty heller ikke er fullverdige Ratchet and Clank-spill, og da er vi nede i bare fem.

Lenke til kommentar

Kan ikke si annet enn at R&C-serien er noen av spillene jeg er mest glad i. Veldig gode spill både for store og små, og timesvis med action. Synes det forrige var litt kort, så håper dette varer litt lenger :w00t:

Likevel må det sies at det første R&C som kom ut er det beste!

Lenke til kommentar
Ni spill på sju år? Da må man vel også telle med de to PSP-spillene som ble utviklet av High Impact Games, noe jeg mener blir helt feil. Selv mener jeg at spillene Deadlocked/Gladiator og Quest for Booty heller ikke er fullverdige Ratchet and Clank-spill, og da er vi nede i bare fem.

Hvis du mener at Deadlocked ikke var et fullverdig spill, er du tilnærmet kriminell.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...