Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

dc++ hub problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt avhengig av hvilken Moderator som ser denne først så vil tråden enten stenges ellers så blir du utestengt en uke Torgeir. Men du kunne jo trykke på edit.

 

Vissvass.

Hvilken retningslinje skulle posten isåfall bryte?

Posten skulle muligens ligget under programvare men men..

Lenke til kommentar
Litt avhengig av hvilken Moderator som ser denne først så vil tråden enten stenges ellers så blir du utestengt en uke Torgeir. Men du kunne jo trykke på edit.

 

Vissvass.

Hvilken retningslinje skulle posten isåfall bryte?

Posten skulle muligens ligget under programvare men men..

 

FYI er det visst slik at det ikke er tillatt å oppgi dchub addresser.

Lenke til kommentar
Litt avhengig av hvilken Moderator som ser denne først så vil tråden enten stenges ellers så blir du utestengt en uke Torgeir. Men du kunne jo trykke på edit.

 

Vissvass.

Hvilken retningslinje skulle posten isåfall bryte?

Posten skulle muligens ligget under programvare men men..

 

Folk har blitt bannet for akkurat det samme før, var en diger diskusjon om det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Her ble det diskutert om det skulle være lovelig å utgi hub adresser.

Så vidt jeg vet ble det ikke nevnt noenting om hub-lister, selv om jeg spurte om det flere ganger. I reglene står det;

Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.

Utifra det er det usikkert om det er lov å utgi hub lister, og jeg leser det som at det er lov. Men intill en moderator presiserer oppfører jeg meg som at det er ulovelig. Håper nå en moderator kan si om jeg har lov å gi marhas adressen til den hub-listen jeg bruker eller ikke. Og det skal jeg å så fall repsektere.

Lenke til kommentar
Litt avhengig av hvilken Moderator som ser denne først så vil tråden enten stenges ellers så blir du utestengt en uke Torgeir. Men du kunne jo trykke på edit.

 

.....politiwannabe.....

 

Skal huske at du ikke ønsker å bli advart hvis du skulle stå i fare for å bli bannet.

 

Det er vel unødvendig å si at det der er unødvendig. :evil:

Lenke til kommentar

Utenom å starte en lang thread vil jeg bare si at det burde være lov å kunne skrive en hublist.

 

Synes at moderatorene ikke burde være så pokkers strenge.

Er 100% sikker på at ALLE moderatorene selv bruker dc en gang i blandt eller ivertfall har brukt det.

Også sikker på at dere har noen brente plater som ikke er kjøpt på lovelig vis....

Lenke til kommentar
:shrug: Jeg er ikke så dreven på dette her... sliter med å få opp hublister på dc. kan noen hjelpe?? Takk

 

Se denne tråden:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...=96777&start=46

 

Alt er forklart der. Dreamland funker ikke, så den får du overse.

 

Ellers postet jeg en konkatenert liste her:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=107442

 

.....politiwannabe.....

 

Du bør definitivt følge bedre med i timen. Det er forlengst opplest og vedtatt at forumbrukere skal si fra hvis/når retningslinjene overtres. I dette tilfellet er b0nna smart nok til å advare TorgeirS mot en mulig utestengelse. Så klapp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...