[email protected] Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg med noe ang C#. Jeg skal lage en link til en annen side jeg har programmert. Bruker jeg en hyperlink? Hva blir koden da.. Eller bruker jeg en knapp og legger til click hendelse, hva blir koden da? Siden ligger lokalt på min maskin, snakker ikke om noe publisert her. Jeg har datafag på skolen, så gjør bare lekser. Takker for svar:) Mathias Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du kan bruke begge deler. Link: <a href="din_side.aspx">Trykk her</a> Kode: Response.Redirect("bane_til_din_side.aspx"); //Kan bruke Server.MapPath() hvis du vil ha relativ sti Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis du ikke skal utføre noen logikk når du forflytter deg så benytter du en vanlig lenke. Om du vil benytte en <asp:HyperLink> eller en <a> tag er egentlig opp til deg, de rendres til ca det samme. Hvis du ønsker å utføre noe logikk så kan du benytte onclick på en knapp. Hvis det skal se ut som en lenke kan du benytte <asp:LinkButton>, denne rendres som en <a> tag. <asp:Button> rendres desverre som en <input type="button"> tag. Denne burde heller rendre til en <button> tag, tror det fins extendere for dette, men hvis dette er lekser, så har dere vel ikke kommet dit ennå -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå