hobberst Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei. Jeg bestilte SE W995 telefon, jeg kjøpte den med abnonomang fra NetCom. Det kom frem at jeg kunne beholde det gammle nummert mitt som jeg har, men jeg har der Telenor med kontantkort. (Alikvell, gjore jeg dette, skrev inn nr mitt som jeg har) Men om jeg bestillte denne fra netcom og overfører nummert mitt, og mobilen kommer i posten (Imorgen) skal da alt værte klart til bruk? Eller må jeg vente så og så mange dager på å få registret alt ang nummer osv... Håper på svar. På forhånd TAKK Lenke til kommentar
peacee Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 det tar en uke før nummeret er i orden. desverre Lenke til kommentar
hobberst Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 det tar en uke før nummeret er i orden.desverre Nå har jeg vente på mobilen i en uke, så skal det ta enda en uke før de for gang på å registrere nr altså ?? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 det tar en uke før nummeret er i orden.desverre Nå har jeg vente på mobilen i en uke, så skal det ta enda en uke før de for gang på å registrere nr altså ?? nei, da venter dem vel å sende mobilen til nummeret er klart =) du får vel hele pakka klar til bruk siden det har gått så lang tid Lenke til kommentar
hobberst Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 det tar en uke før nummeret er i orden.desverre Nå har jeg vente på mobilen i en uke, så skal det ta enda en uke før de for gang på å registrere nr altså ?? nei, da venter dem vel å sende mobilen til nummeret er klart =) du får vel hele pakka klar til bruk siden det har gått så lang tid Okei, takk for svar. Hyggelig ! Håper alt er i orden til å morgen da, men for vell forbedre meg på en skuffelse. Alltid problemer med meg og bestilliger ser du Hehe. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 de sender mobilen før du får brukt den. og det er ikke 1 uke men 2 uker det tar;) skjønne rikke hvorfor du vil ha netcom med deres dekning Lenke til kommentar
hobberst Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 de sender mobilen før du får brukt den. og det er ikke 1 uke men 2 uker det tar;) skjønne rikke hvorfor du vil ha netcom med deres dekning Hørte at NetCom hadde bra abnomang, men jah, det tok de vist hele to uker for å ordne alt, synest det er helt på trynet jeg.. latterlig. Hva er vitsen med å sende mobilen når en ikke kan komme i gang med den? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dette er noe alle gjør. telenor og. de 2 ukene er også noe de alle gjør;) da er du og sikker på å få den før jula Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er vel slik at eit nytt nummer er aktivt med ein gong, medan det tek 2-3 veker å overføre eit gammalt nummer frå ein operatør til ein annan. Det skal visstnok også vere noko som heiter hurtigportering, men då skal ein ha ein god grunn (f.eks. at ein står i fare for å miste nummeret fordi operatøren ein er kunde hos held på å gå konk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå