A12345 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei Jeg byggde meg en ny pc for ca en måned siden. Når jeg skulle slå den på i dag så skjedde det ingen ting. Pcen funkerte helt fint i går kveld, har ikke hatt noen problemer med den før. Har prøvd å plugge fra alle unødvendige deler, men med samme resultat. Har kommet til den konklusjon at enten Hovedkortet (Asus Deluxe V2) eller Psuen (Corsair hx1000w) er ødelagt. Det kan selvsagt også vere et annet problem som jeg ikke vet om. Når jeg skrur på strømmen lyser powerbutton og reset knappen på hovedkortet. Noen som vet hva problemet kan vere, og hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Setter pris på all hjelp. Mvh Anders Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 PSU kan man teste med en enkel og rimelig PSU tester. En helt simpel test er såkalt 'jump-start'. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=158981 Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du kan prøve å ta ut den 4 (evt. 8)-pins strømtilkoblingen som står montert ved siden av prosessoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå