Gå til innhold

Vedbriketter i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en peisovn i leiligheten min og har generelt liten lagringsplass for ved. Jeg har derfor hørt om noe som heter vedbriketter. Er det noen som vet hvor i Osloområdet slike selges til en rimelig penge?

Coop Obs pleier å ha disse til mellom 20 og 30 kr for 10kg... Tilsvarer visstnok 40liter ved.

Lenke til kommentar
Har en peisovn i leiligheten min og har generelt liten lagringsplass for ved. Jeg har derfor hørt om noe som heter vedbriketter. Er det noen som vet hvor i Osloområdet slike selges til en rimelig penge?

Coop Obs pleier å ha disse til mellom 20 og 30 kr for 10kg... Tilsvarer visstnok 40liter ved.

Takker for svar. Fant Coop Byggs tilbud denne uken til 25 kroner for 10 kg. Får ta meg en tur til Lillestrøm faktisk..

Lenke til kommentar

Takker for svar. Fant Coop Byggs tilbud denne uken til 25 kroner for 10 kg. Får ta meg en tur til Lillestrøm faktisk..

Du burde kjøpe tennbriketter også, er ganske slitsomt å få fyr på brikketter med avispapir:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...