Reklame Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har en peisovn i leiligheten min og har generelt liten lagringsplass for ved. Jeg har derfor hørt om noe som heter vedbriketter. Er det noen som vet hvor i Osloområdet slike selges til en rimelig penge? Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Europris har hatt det før, er mye varme i de flisblokkene, men kan være litt stress å få fyr på dem. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har en peisovn i leiligheten min og har generelt liten lagringsplass for ved. Jeg har derfor hørt om noe som heter vedbriketter. Er det noen som vet hvor i Osloområdet slike selges til en rimelig penge? Coop Obs pleier å ha disse til mellom 20 og 30 kr for 10kg... Tilsvarer visstnok 40liter ved. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Har en peisovn i leiligheten min og har generelt liten lagringsplass for ved. Jeg har derfor hørt om noe som heter vedbriketter. Er det noen som vet hvor i Osloområdet slike selges til en rimelig penge? Coop Obs pleier å ha disse til mellom 20 og 30 kr for 10kg... Tilsvarer visstnok 40liter ved. Takker for svar. Fant Coop Byggs tilbud denne uken til 25 kroner for 10 kg. Får ta meg en tur til Lillestrøm faktisk.. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har en peisovn i leiligheten min og har generelt liten lagringsplass for ved. Jeg har derfor hørt om noe som heter vedbriketter. Er det noen som vet hvor i Osloområdet slike selges til en rimelig penge? Coop Obs pleier å ha disse til mellom 20 og 30 kr for 10kg... Tilsvarer visstnok 40liter ved. Takker for svar. Fant Coop Byggs tilbud denne uken til 25 kroner for 10 kg. Får ta meg en tur til Lillestrøm faktisk.. Du burde kjøpe tennbriketter også, er ganske slitsomt å få fyr på brikketter med avispapir:( Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) VI har brukt de her hjemme i 10 år nå. helt suverene http://www.valiso.no/tenn-opp.asp er ikke akkratt dyrt også får du det rett i posten Endret 1. desember 2009 av Exentler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå