One_ar Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hva gjør jeg for å få det til å virke? :-? jeg får bare svart/hvit Sapphire Radeon 9500 pro 128mb (VGA, DVI, S-Video) Amd 2500+ "barton" Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Du må sette utgangssignalet til PAL, sjekke om tven støtter S-Video (hvis det er dét du bruker), sette tven til å ta i mot S-Video (samme forutsetning). Ellers er det en god del tråder med samme innhold i denne kategorien, så du kan også prøve søkefunksjonen. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Dersom ikke forslaget om PAL fungerer, prøv å last ned de nyeste driverene til skjermkortet ditt. Dersom det heller ikke fungerer kan du prøve verktøyet Tv-Tool. Last det ned på TV-Tools sider Lenke til kommentar
Glimmer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 lengden på kabelen kan i enkelte tilfeller være et problem. For mange kort bør du ikke bruke kabler over 1,5 meter... Hadde det samme problemet som deg, med et litt anna kort vel og merke, og når jeg byttet fra en 5 meter kabel til en 1 metring funket alt så fint atte! Lenke til kommentar
NSR9636 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvis du bruker en Scart adapter som mellomledd mellom TV og S-video kabel, fordi Tv-en ikke støtter S-video, kan du bare glemme farger. Hadde samme problemet selv, men jeg byttet til composite kabelen jeg fikk med skjermkortet mitt. Det virket som bare det, men bildet er litt uskarp i forhold til S-video.... Lenke til kommentar
Catch22 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 http://www.biltema.no/products/product.asp...p?iItemId=39263 Kjøp denne! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Svarer som vanlig: Det kan være mange grunner til at fargene mangler. Noen av de vanligste er: - Skjermkort ikke stilt til PAL. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå