Gå til innhold

MP3-spiller som primært bruker "USB Mass Storage"

Anbefalte innlegg

Min mor ønsker seg en MP3-spiller, men vil IKKE bruke noen programmer for overføring av lydfiler. Hun vil ha full kontroll på filer inn og ut, samt som bruker et system som hun kjenner fra før, og som i tillegg kan brukes til å overføre filer.

Jeg har mistet oversikten selv, det er for mange spillere der ute. Men er det noen gode spillere som (kun?) fungerer som USB Mass Storage enheter, så hadde det vært kjekt med et hint.

På forhånd takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Stor forskjell på UMS og "ikke bruker programmer". MTP spillere fungerer i Windows som en UMS spiller, bortsett fra at den sier ifra om du prøver å overføre noe som ikke funker. Men det er uansett umulig å anbefale noen spiller uten at du lister noen flere kriterier

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Er det forresten du som er anmelder på anythingbutipod.com Captain Ødegård? Er i så fall fan av anmeldelsene dine. :thumbup:

Vi er teknisk sett 4 stk som skriver, men jeg har nok de fleste artiklene for øyeblikket ja, men kommer litt an på hvilke anmeldelser du sikter til. Takk :)

Jeg vill anbefale Creative Zen Moziac :)

+ Enkel og bruke

+ Menyene er på norsk(Du må forandre på det i instiollinger)

+ Flott design

+ Kommer i flere farger

+ Enkelt og overføre filer

Link: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...zaic-review.php

Zen mozaic er et tragisk eksempel på en MP3 spiller. Den hadde hatt livets rett for 3-4 år siden, men nå har MP3 spillere blitt såpass billige at Creative ikke burde komme seg unna med å selge noe så labert. Til den prisen får du spillere som er ekstremt mye bedre på alle felt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...