Shibiz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Litt stive priser. Og jeg ville gjerne hatt litt mer opplasting hastighet. Man får kanskje litt avslag hvis man er totalkunde? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tok strømmen på mitt modem og, hadde ikke oppdatert seg. Lenke til kommentar
g0g0plex Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Oi - hvilken ISP er dette? Et eksempel til etterfølgelse for andre ISP: Hafslund ToKom, så er blir nok testen litt for intern til å gi eit reelt resultat. Og eg kan vel tenke meg at denne linja ikkje ser rett inn i eit privathus heller. Når det gjeld speedtest så er nok den begrensa av linken mellom telenor sitt nett og Hafslund sitt nett, mykje trafikk er og resultatet vil bli dårligare. Ein interessant observasjon eg har gjort er at hastigheiten har variert frå 10 til 24Mbit/s iløpet av eit døgn, det ser ut som nokon kan skyldes Canal digital men ikkje alt då resultatene er høgare på andre noder. Dette er privat. Litt annet resultat med Oslo server. Lenke til kommentar
leftbrain Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hafslund altså? Privat Gigabit eller noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå