Joananas Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Glemte sanddyner blir gjenfunnet til våren. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Håper på litt mer variasjon, forrige utgave var litt ensformig. AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sand of time er et av tidenes spill, nyeste spillet er ganske langt fra det. Men de har holdt en grei kvalitet hele veien så jeg følger spent med. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dette kan bli stort! Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kommer sikkert pga storfilmen som er på vei. Prince of Persia spillsalget vil ta av etter det. Tror det blir en kongefilm. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Håper at gameplayet til Sands of Time blir beholdt. Jeg misslikte sterkt Warrior Within, snakk om komersialisering av en spillserie! Vekk med en sympatisk og litt usikker prins, og frem med en ultra-macho badboy tranformering av den samme prinsen. Cheesy one-liners inkludert. Jeg likte godt den "magiske" stemningen i Sands of Time, men den djevelske stemningen Warrior Within introduserte syns jeg at vasket vekk en del av sjarmen til Sans of Time. I tillegg ble vanskelighetsgrader skrudd opp nok til at jeg måtte legge fra meg spillet i ren frustrasjon. My two cents Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sands of Time og Prince of Persia(2008) er de beste synes jeg. Dette tror jeg dessverre blir nedtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg