Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
StarCraft® II: Wings of Liberty™ Beta Test Invitation

Congratulations! You’ve been selected to participate in the beta test of StarCraft® II: Wings of Liberty™.

As a beta test participant, you’ll have the chance to experience the multiplayer gameplay of StarCraft II: Wings of Liberty and explore the social-networking, matchmaking, and other new features of the revamped Battle.net® online-gaming service. Throughout the StarCraft II beta, you’ll be able to take part in cooperative and competitive battles as the terrans, protoss, and zerg -- and at the same time, you’ll be helping us test the stability of the Battle.net service and fine-tune the game balance prior to launch. We look forward to hearing your feedback, and we’ll see you on Battle.net!

Noen andre her som ble glade for denne mailen?  :dribble::new_woot:  :D:love:

gjett ^^

Lenke til kommentar

For så vidt så kan man laste ned spillet for å se replays på da, noe jeg har gjort. Man får ikke til å spille o.l. på denne versjonen, bare se replays.

Jah.. Lastet ned samme, ble villt skuffet x| Trodde jeg kunne game skirmish i det minste :p

Får vel bare vente! Har en del spill å kjøpe framover nå ^^

SC2, D3, FF13, SupCom2 osv x|

Blir fattig her vøtt :D

Lenke til kommentar

Begynt å få sansen for reapers nå. Raske og kraftige. :) Også roaches da, zergs "nye" hydralisk.

Sett mange replays hvor Reapers har voldtatt workers kraftig, gode og raske ;)

Roaches er ikke den nye Hydralisk da, er bare en ny unit. Hydralisken som vi kjenner den er der enda :)

Personlig gleder jeg meg mer til D3 enn SC2, men begge blir et Must Buy :D

Dritspent på historien i begge univers. Har mange bøker til begge ^^

Leser for øyeblikket på StarCraft boken Shadow Hunters. Is Epic.

Lenke til kommentar

[quote name='Crenos' date=' 8. mars 2010 - 13:44' timestamp='1268052263'

Sett mange replays hvor Reapers har voldtatt workers kraftig, gode og raske ;)

Roaches er ikke den nye Hydralisk da, er bare en ny unit. Hydralisken som vi kjenner den er der enda :)

Jeg er klar over det, men roachen er omtrent samme tier som hydras var i sc1. De nye hydraliskene kommer mer i mid/late game.

Lenke til kommentar

For så vidt så kan man laste ned spillet for å se replays på da, noe jeg har gjort. Man får ikke til å spille o.l. på denne versjonen, bare se replays.

Jah.. Lastet ned samme, ble villt skuffet x| Trodde jeg kunne game skirmish i det minste :p

Får vel bare vente! Har en del spill å kjøpe framover nå ^^

SC2, D3, FF13, SupCom2 osv x|

Blir fattig her vøtt :D

Ville ikke anbefalt deg å kjøpe SupCom2 for å være ærlig, de har ødelagt veldig mye fra originalen, økonomisystemet er helt ødelagt for eksempel

Lenke til kommentar

Prøvde første multiplayer match nå ikveld, Terran/Protoss vs Protoss/Zerg. Hadde scannet og funnet ut at Protoss fienden hadde konsentrert alt forsvaret i front, så hadde planlagt og sende alt heavy på fronten for og knuse gjennom der mens jeg sendte light infantry rundt for og komme bakfra. De planene gikk i dass da kompisen min disconnecta og jeg plutselig satt igjen med masse carriers, colossus og et mothership under min kontroll. Gjorde det enkelt, valgte alt av styrker og angrep rett på. Hadde så vidt kommet igang før jeg så "gg" på skjermen etterfulgt av "You are victorious!"

Fader for et heftig spill!

Lenke til kommentar

Irriterende at de 5 siste matchene har jeg tapt pga totale noobs som lager ett helvete av siege tank/defense og tror de klarer seg :( Jeg er Zerg og er alltid aggressiv (som Zerg skal være).

Forresten hvis noen er intreressert så er ingame navn og identifier Kaymeerah.kaymeerah

Lenke til kommentar

Hvis du syter om at du dør som Zerg mot turtle terrain så er det du som er en noob. Alle typer units har en som er overlegen. Turtletank = Broodlord eller hva den tingen heter, Greater Spire og sånne anti-air units trenger du.

Lenke til kommentar

Er helt umulig. Sist runde kjørte de Zealot og carrierrush mot meg, så tok jeg et tilrette og spammet vikings og helions. MEEEEEN de MÅTTE kjøre en annen taktikk så jeg tapte igjen :( Colossus og immortals.

Om en har techet til top tier regnes det ikke som rush.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...