Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Typisk at jeg har ferie og sov til ett i dag, så jeg kan sitte våken hele natta med god samvittighet. :D

Typisk at jeg skal til USA onsdag morgen. Meh, sove kan man gjøre på flyet!

Synd for deg at du må vente til kl. 10:00 for å spille

Er ikke det bare for digital kopi?

Endret av koots
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var collectors edition i hus!

Bare å vente til midnatt nå da :D

Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt collectors edition jeg også, men nå kjøpe ny PC snart. :(

Jeg investerte i nytt skjermkort og collector's, men skjermkortet passet ikke. Tenkte å bytte det, men kjøpte heller ny PC som kan bruke skjermkortet. Det verste er at det er verdt det. :p

Lenke til kommentar

Skal kjøpe en pc til 10,500 og selge min for 8100 kroner. Så da bruker jeg litt over 2000 kroner på en pc som er verdt nesten 11,000 kroner. :wee:

Hvem kjøper en brukt pc for 8100 kroner? :dontgetit:

Pc-delene er vel brukt i 2 måneder eller noe sånnt. :!:

Lenke til kommentar

I pity the fool ;)

Og I pity the fools som bestilte fra cdon =(

Mener å ha hørt om folk som har fått det fra Cdon?

Da "pity"er jeg bare meg selv =(

Jeg har heller ikke fått, samt flere andre kompiser som bestile fra cdon. Så jeg håper det ligger på posten i morgen, hvis ikke blir det digital kopi på meg, og angrerett på CDON.

Lenke til kommentar

Jeg venter fortsatt på pakken min fra elkjøp, håper den kommer i morgen. Dog burde jeg ikke ha for høye forhåpninger, vil ikke bli altfor skuffet XD . Forresten, hva slags custom games er å anbefale å prøve når jeg logger meg på? Har sett en dota klone og RAD som jeg kommer til å prøve, noen dere anbefaler?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...