Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå sitter jeg med spillet i henda, og det føles vidunderlig! Tvilsomt at jeg får registrert og spilt i dag, men jeg får installere og se hvordan det går.

WAAAAAAAAGH!

Faen, ikke si sånt! Jeg blir bare mer og mer nervøs, sendelsen fra CDON er enda ikke registrert hos posten. Enda den ble sendt på fredag ifølge CDON. Likevel dette har skjedd før, så har den plutselig vært her etter de tre dagene pakkeselet til posten bruker vanligvis opp til Tromsø, men det gjør ikke meg mindre nervøs.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte også fra CDON, og jeg tror det var fredag den ble sendt for min del også. Forøvrig kan man ikke installere før datoen bikker over til den 27.. "Hell, it's not yet time." :p

Jeg skal prøve meg fram med diverse saker og ting for å prøve å lure installeren nå.

Lenke til kommentar

Er det noen som har forhåndsbestilt som har fått spillet alt?

Er det virkelig slik at de blokkerer installering frem til 27.? Har de virkelig lov til å gjøre slikt? Når man har kjøpt en vare, forventer man at den fungerer, selv om man f.eks. ikke har internett-tilgang akkurat der og da.

Lenke til kommentar

Det holder at du henviser til tråden i et innlegg her Romis, samt får en moderator til å stenge denne tråden.

Så du mener at jeg ikke bør skrive det her for de som ikke visste om det fra før av?

Romis, kommentar på starcraftposten din. Du kunne sikkert spart oss for reklame om bloggen din i førsteposten. Du har jo tross alt signaturen.

:cool:

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Det holder at du henviser til tråden i et innlegg her Romis, samt får en moderator til å stenge denne tråden.

Så du mener at jeg ikke bør skrive det her for de som ikke visste om det fra før av?

Nei, jeg mener at du ikke trenger å reklamere for den nye tråden før den faktisk åpnes, for DERETTER få DENNE tråden stengt, slik siste innlegg er henvisning til den nye tråden.

Lenke til kommentar

Åjoda, du får:

Starcraft 1 + Brood Wars.

176 sider med grafisk illustrasjon fra spillet.

2 GB USB-pinne formet som Jim Raynors Dogtag.

DVD med intervju og kommentarer fra utviklerene.

og unikt innhold til din Battle.net-profil i Starcraft 2 og World of Warcraft.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...