Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

personlig syntes jeg det blir litt mye styr med full url i et bilde, syntes det passa flott med diskusjon.no :)

Mente ikke full URL. Mente f.eks på en banner på en side har man forskjellige linker i en banner, dette gjør man med slice tool i Photoshop:

w7mslh.png

Søren altså, har to skjermer, så du ser desktoppen på skjerm nr2 i tillegg. jaja xD.

post-93392-1280093950,2666_thumb.png

Noe sånt? (Legger til som vedlegg nå, så trykk på det for fullsize. Obvious fact is obvious)

Det er Aiur, ikke Overmind som er ødelagt. :)

http://www.youtube.com/watch?v=AVFKrx2Irws

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha, skjønner nå. Sikker på at det fungerer? Kan jo prøve, selvfølgelig.

Jeg har aldri brukt det før, men det er det folk gjør for å dele et bilde inn i deler som gjør at du kan linke de til forskjellige URL'er. Sikkert noen her inne som kan forkalere hvordan du gjør det. :)

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det før. Men spørsmålet er om linken vil fungere på et bilde jeg laster opp på en imagehost.

Tester link i bildet nå.

post-93392-1280094425,2473_thumb.png

Akuratt hva i den filmen der er Overmind som er ødelagt? Tror ikke vi er helt på samme side atm. Så jeg skjønner ingenting nå. Mulighet for at du kunne funnet et bilde av hva du ønsker skal inn i midten av bildet?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Hahahaha Romis, Boxxy som bakgrunnsbilde? :p

Jaja, jeg bestilte via ElKjip, men gjør meg absolutt ingenting om jeg ikke får spillet før neste uke for den del.

Hahaha, veldig gøy. Jeg trodde ikke den skulle ta screenshot av andre skjermen, når det var paint jeg brukte og ikke photoshop til å legge inn bildet. Menmen. :blush:

Lenke til kommentar

hva blir prisen for digital nøkkel kjøpt fra battle.net, uaktuellt å bestille boksen så lenge prisene er noelunde det samme.

Som spekuelert i tidligere, så tipper jeg det blir europeisk retail-pris, nå er ikke den helt sikker heller, men jeg gjetter 60 euro, eller kanskje 50.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...