Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så at man ikke kan installere SC2 på flere pcer, ikke sant? Jeg har en betacode som jeg har brukt hjemme på stasjonæren, men nå er jeg altså på andre siden av landet med en laptop. Avbestilte det amerikanske spillet og bestilte på nytt i dag, og fikk ny kode. Er det nødvendig å bruke den for å få spilt på laptopen min? Om ikke kan jeg kanskje gi den til en kamerat. Også, er det mulig å registrere to betacodes på samme battle.net-account? Noen som har prøvd?

Selve klienten blir ikke tilgjengelig før du har en beta-key. Fordi det er beta. Men se på det som med WoW f.eks; klienten er tilgjengelig for alle, men for å bruke den må du ha en registrert wow-account på battle.net kontoen din. Så så lenge du har det, kan du bruke hvilken som helst Europeisk SC2 klient, og logge på med din SC2 account. Så ja, du kan installere spillet på 100 forskjellige PCer uten at det har noe å si. Men du kan kun være innlogget på en av de om gangen.

Så du kan trygt gi bort beta keyen til en kompis :) Dersom du har en til.

Lenke til kommentar

Har spillt noen kamper med en venn og er i Gold league akkurat nå. :) Har 1 kamp igjen av 1v1 placement matchene, jeg har vunnet alle fire hittils. Hvis jeg vinner min femte, hvor kommer jeg da? Gold, Platinum, Diamond?

Ikke godt å si, du kommer iallefall ikke inn i Diamond; man kommer høyst opp til platinum og må deretter jobbe seg opp mot diamond. Du kommer sannsynligvis inn i samme liga som det du ble plassert i ved slutten av fase1.

Lenke til kommentar

Har spillt noen kamper med en venn og er i Gold league akkurat nå. :) Har 1 kamp igjen av 1v1 placement matchene, jeg har vunnet alle fire hittils. Hvis jeg vinner min femte, hvor kommer jeg da? Gold, Platinum, Diamond?

Ikke godt å si, du kommer iallefall ikke inn i Diamond; man kommer høyst opp til platinum og må deretter jobbe seg opp mot diamond. Du kommer sannsynligvis inn i samme liga som det du ble plassert i ved slutten av fase1.

Var i Silver i fase 1, men jeg har blitt mye bedre nå.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye spillet vil koste når det kommer ut? Og må man kjøpe det i butikken, eller vil blizzard la deg kjøpe det online?

Husker jeg så et sted at man kan kjøpe online (download only). Vil anta det koster 500,- ved release, kanskje 400,- i noen butikker.

Billigste preorder som jeg har funnet er currently elkjøp og spaceworld til 300,-.

Eller gamestop.no for 1,- hvis man bytter inn 2 ps3 eller 2 xbox360 spill, dog virker det som om de har ekskludert alle spill under 200 kr.

Lenke til kommentar

Avhenger helt på policy til komplett, men mest sannsynlig får du det på release eller før. Det sure er at du nok ikke kan registrere det før release. Dermed må du sitte sammen med flere tusen andre på battle.net på samme tidspunkt, så går battle.net ned for telling. Jeg gleder meg :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...