Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men hvis du starter SC2 så får du en melding om at klientversjonen er feil. Det vil si at den er i intern testing, og snart oppe igjen! :love:

Eventuelt at det ikke betyr annet enn at Battle.net er til intern testing. Her er det bare å finne frem tålmodighetsfaktor 50 og smøre seg inn.

Lenke til kommentar

Eventuelt at det ikke betyr annet enn at Battle.net er til intern testing. Her er det bare å finne frem tålmodighetsfaktor 50 og smøre seg inn.

Den skulle komme opp hvertfall 2 uker før release, så den kommer opp veldig snart (Før 13. Juli)

Lenke til kommentar

Den skulle komme opp hvertfall 2 uker før release, så den kommer opp veldig snart (Før 13. Juli)

Hehe, når jeg venter på Starcraft2 er ikke 9 dager snart i min bok :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Æsj.. Jeg som har vært borte i 2 uker og forventa en oppegående beta liggende og vente på meg, men neida :cry:

Lenke til kommentar

Hehe, når jeg venter på Starcraft2 er ikke 9 dager snart i min bok :p

Hva foretrekker du? 9 dager soon eller blizzard soon?

As defined by Blizzard Entertainment: "Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon."
Lenke til kommentar

hørt rykter om at betaen åpner igjen i dag?

kan noen bekrefte dette ettersom jeg sitter på jobb :)

Kan sjekke nå.

Ser ut til at betaen er oppe igjen, måtte ihvertfall si ja til TOS om igjen på battle.net og laste ned klienten på nytt.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...