Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

hvordan ser man replays nå som man ikke kan logge inn lenger? Ser at Husky og HD lager commentary på masse videoer etter at betaen ble stengt.

De lagde de comentary videoene før betaen gikk ned. ;)

Nope, de buker nok lazylauncher eller SCallin e.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, de buker nok lazylauncher eller SCallin e.l.

Nei, det gjør de ikke.

1. De har selv sagt at de tok opp videoene før beta gikk ned.

2. Prøver du å se replay kommer det svart skjerm.

Ja, de spilte kampene selvfølgelig før betaen gikk ned. De ser likevel replays ved hjelp av andre programmer, og kommenterer dem mens de ser replays.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Ja, de spilte kampene selvfølgelig før betaen gikk ned. De ser likevel replays ved hjelp av andre programmer, og kommenterer dem mens de ser replays.

Nei, de har sagt i videoene at de allerede har castet videoene live før beta gikk ned, og lastet de opp på youtube etter (Dette gjelder selvfølgelig ikke GLHF.it Invitational videoene).

Lenke til kommentar

Nei, de har sagt i videoene at de allerede har castet videoene live før beta gikk ned, og lastet de opp på youtube etter (Dette gjelder selvfølgelig ikke GLHF.it Invitational videoene).

http://day9tv.blip.tv/file/3774205/

Vent litt, hva sa han i starten der? Men ja Husky uploader gammelt.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Ahh, jeg orker ikke DayNine. Skal absolutt pause replayen og snakke om livet sitt, altså jeg har ikke noe imot at han snakker om livet sitt, problemer ligger med at han pauser replayen.

Har ingenting i mot det, syns det er veldig positivt, egentlig. Han er jo utrolig flink til å forklare også, så. :p

Lenke til kommentar

HDstarcraft må være den mest irriterende casteren jeg vet om. Enten er det "I have no idea why he's doing that", eller så sier han noe som er ukorrekt. Husky er like uerfaren, men han er morsom.

Day9 og Tasteless vet hva de snakker om, og har et svar på det meste.

Lenke til kommentar

HDstarcraft må være den mest irriterende casteren jeg vet om. Enten er det "I have no idea why he's doing that", eller så sier han noe som er ukorrekt. Husky er like uerfaren, men han er morsom.

That is true!

Lenke til kommentar

Det kommer nok veldig mye av at Husky og HD kommenterer "live" til replays de ikke har sett før mange ganger. Day9 er forberedt og har lagt opp sine daily på punkter, dermed fremstår han mye mer artikulert og kyndig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...