Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Stengte mandag for snart 2 uker siden. Skulle åpne etter "several weeks" ifølge pressemeldingen. Men med tanke på release o.l kan det ikke være så jævlig lenge til de åpner igjen. For meg så kan godt several være to uker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

last ned en custom map, legg den på skrivebordet. Start map editoren, dra mappen inn i map editoren og trykk test map. Tror hotkeyen skal være F9. Da er du inne. :)

Har sett endel kommenterte videoer nå i pausen, og det er ganske mye liv i disse folkene som kommenterer. Har også sett et par videoer fra SC1 der kommentatorene er på koreansk, og de tar faktisk helt fyr.

Er ganske så morsomt når disse kommentatorene får nerdgasms og nerdchills hele tiden. hehe.

EDIT:

Et spesielt tilfellet som er superbra er når kommentatoren går bananas når det ruller masse banelings inn i scv-ene til motstanderen:

OH MY GOD!!!!

OH MY GOD!!!!

OH MY GOD!!!!

OH MY GOD!!!!

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

Husky og Day[9] er verd å få med seg av de amerikanske hvertfall.

Det er jeg absolutt enig i. Day[9] er utrolig flink til å forklare forskjellige ting, og man merker lett at det er noe han er flink til. Utrolig dyktig person. Det er bare synd hvis noen ikke tar en titt på videoene hans.

( Nå ble jeg litt usikker på hvordan videoene / videone skreves :S )

Lenke til kommentar

last ned en custom map, legg den på skrivebordet. Start map editoren, dra mappen inn i map editoren og trykk test map. Tror hotkeyen skal være F9. Da er du inne. :)

Ellers så kan du gjøre det enklere ved å bare dra ikonet til custom mapen til ikonet for sc2 exe filen.

Evnt gjøre det enda enklere ved å høyreklikke på custom mapen velge open with så browse og finn frem sc2 launcher'n, den heter StarCraft II.exe tror jeg. Så fra nå av kan du bare dobbelt klikke på et custom map så vil det starte opp

Lenke til kommentar

Shoutcraft med TotalBiscuit er absolutt verdt å få med seg viss man liker e-sports starcraft 2. http://www.cynicalbrit.com/category/shoutcraft/feed/

Eventuelt kan dere søke på totalhalibut på youtube, kjempe kvalitet på videoene -1080p.

Han der får youtube-filmene sine til å være i en "fil" på youtube, uten den ca10min grensen som alle andre har. Hvordan klarer han det ? Genialt syns jeg. Enklere å laste ned filmene :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...