Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Jeg savner å bli eid, og eie litt, og så bli eid igjen... =(

Jeg takler ikke å bli eid. Er vanligvis en rolig person. Men når jeg spiller ScII klikker det for meg når jeg taper. Da må jeg rett og slett slå av spillet og sette på noe rolig musikk før ting begynner å knuses. :ph34r:

Blir jo sinna jeg og, men tar ikke helt av. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg takler ikke å bli eid. Er vanligvis en rolig person. Men når jeg spiller ScII klikker det for meg når jeg taper. Da må jeg rett og slett slå av spillet og sette på noe rolig musikk før ting begynner å knuses. :ph34r:

Ikke slå av spillet om du blir eid; se gjennom replay av gamet du nettopp tapte.

Lenke til kommentar

Ikke slå av spillet om du blir eid; se gjennom replay av gamet du nettopp tapte.

Er sant det. Men har knust ett tastatur før. Og musen har det gjerne ikke helt bra heller. Hadde nok vert en bedre spiller hvis jeg ikke hadde blitt så sint.

Lenke til kommentar

Det er ikke helt sikkert det. Mange toppidrettsutøvere som presterer på høyt nivå nettopp fordi det som driver dem er nettopp det å vinne. Ser du feks på Petter Northug så er han av den typen og media var rimelig sutrete under OL når han bare gikk rett forbi dem for å "hente seg inn igjen". Men i Norge er det null aksept på å være noe annet enn et A4-menneske så du får regne med litt tyn du og frem til du reagerer som forventet av mengden :)

Lenke til kommentar

Det er ikke helt sikkert det. Mange toppidrettsutøvere som presterer på høyt nivå nettopp fordi det som driver dem er nettopp det å vinne. Ser du feks på Petter Northug så er han av den typen og media var rimelig sutrete under OL når han bare gikk rett forbi dem for å "hente seg inn igjen". Men i Norge er det null aksept på å være noe annet enn et A4-menneske så du får regne med litt tyn du og frem til du reagerer som forventet av mengden :)

Eller til du bare vinner så du ikke blir sutrete fordi du taper ;)

Lenke til kommentar

Er det dette kidsa idag kaller "å rage-e"

Lenke til kommentar

Heheheh, spill SC1 du. Tapte i går fordi goliathene satt seg fast i ett forbanna supply depot, uansett hva jeg gjorde NEKTET de å flytte seg, utrolig nok Goliathene som var bak satt seg også fast (Dette var noe slikt som 12 goliaths).

Lenke til kommentar

Heheheh, spill SC1 du. Tapte i går fordi goliathene satt seg fast i ett forbanna supply depot, uansett hva jeg gjorde NEKTET de å flytte seg, utrolig nok Goliathene som var bak satt seg også fast (Dette var noe slikt som 12 goliaths).

Been there done that. Bruker ikke dragons stort sett. Av den enkle grunn at jeg ender opp med å henrette de som ikke klarer å oppføre seg før fi får skutt på de.

Er det dette kidsa idag kaller "å rage-e"

Hmm vet ikke. Men så er jeg vell neppe en av kidsa lenger heller.

Lenke til kommentar

Er det ikke noen ufunderte rykter ute engang om når neste beta begynner igjen? Tok ferie i går, og har allerede vasket alt som går an å vaske i huset, samt nesten rundet Assassins Creed.

Trenger SC2 for å fylle dagene hehe.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

Er det ikke noen ufunderte rykter ute engang om når neste beta begynner igjen? Tok ferie i går, og har allerede vasket alt som går an å vaske i huset, samt nesten rundet Assassins Creed.

Trenger SC2 for å fylle dagene hehe.

Rykter sier kanskje den 27 juni eller slutten av denne måneden. Har også hørt rykter om 14 juli.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...