Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest igjennom hva dere alle har skrevet, men jeg har hvertfall mulighet å laste ned SC2 beta clienten fra Battle.net sin side.

Betyr det at jeg har fått meg en key eller ?

Har fått det installert på pcen også, bare ikke hatt tid å prøve om jeg har tilgang eller ei.

Lenke til kommentar

Hvis du blir accepted via "opt-in" vil Blizzard legge til adgang direkte på b.net accounten din istedet for å sende deg en key. Mange av de som får keys selger dem for $350+ på ebay og lignende.

 

Det eneste som irriterer meg er hvor lenge spillet har vært i utvikling og hvor lite fremskritt det gjør både grafisk og med tanke på gameplay.

Lenke til kommentar

De har ikke jobbet med sc2 i ti år akkurat. Og, det er heller ikke sånn at de har intensjon om å være grensesprengende på grafikken. Ikke er det nødvendigvis økonomisk fornuftig og det er heller tvilsomt at kundemassen som spilte originalen (og øvrige som har spilt blizzards spill) ville satt særlig pris på det. Det som er viktig er ikke grafikk overhodet etter min mening. Det som teller er at de treffer på balansering i multiplayer og handling i en-spiller.

Lenke til kommentar

De har ikke jobbet med sc2 i ti år akkurat. Og, det er heller ikke sånn at de har intensjon om å være grensesprengende på grafikken. Ikke er det nødvendigvis økonomisk fornuftig og det er heller tvilsomt at kundemassen som spilte originalen (og øvrige som har spilt blizzards spill) ville satt særlig pris på det. Det som er viktig er ikke grafikk overhodet etter min mening. Det som teller er at de treffer på balansering i multiplayer og handling i en-spiller.

Må si meg enig med deg der, selv liker jeg et bra og balangsert gameplay framfor banebrytende grafikk.

 

Har heller ikke noe imot at de har valgt å dele opp SP delen i 3 utgaver. Bare kos i mine øyne.

Lenke til kommentar

Skal si det er morro å spille Starcraft 2 beta :D

 

Går smud med alt på ultra, noe annet hadde kanskje vært litt dårlig :p

 

SC2 beta skalerer over 6 tråder i følge taskmanager, så quadcore eller bedre kan jo være å foretrekke med nok units på brettet.

 

Jeg kan iallefall bekrefte at AI-motstandere er låst til Very Easy også om man har betatilgang.

 

Derfor legger man inn en "patch" slik at AI blir ganske gode. På det ene brettet ble jeg regelrett knust :p

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Liker heller ikke at helsesystemet for unitene er blokker. Tåler alt for mye, infanteri som overlever å bli spiddet selv om det spruter blod.

 

Vet ikke hva jeg gjorde galt med basebyggingen men jeg hadde en hel hær med gathere og jeg muterte soldater so fort som mulig men det var nytteløst. Forsvarsverk var en nytteløst siste handling det tålte ingenting.

 

Enda ett spamm spill :(

Hmm, Starcraft er micro-managment heavy, men et spam spill? Ikke hvis du kan det.

 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg enten:

a) ventet på at spillet går ut av beta og du kan finne build orders osv

b) prøvd deg fram litt mer

 

Aner ikke hvor lenge spillene du spiller varer, men å ikke angripe motstanderen lar han expande så mye han vil så han får en mye større arme enn du klarer å lage.

Lenke til kommentar

Terran er de beste skillpaddene. Er lett å mure seg inne og putte ut siegetanks og et par bunkers. Ingenting, vel ingen AI kommer igjennom. Du taper hvis du spiller turtle mot en annen spiller.

 

AI som er ute nå kjører veldig lite luftangrep.

 

Personlig har jeg knust fortest og hardest med protoss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...