Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WTB Beta konto :innocent:

Du får beta hvis du preorder.

Jeg preorderet for å kunne secure nicket mitt før noen andre tar det da, er allerede i beta. Veldig buggete atm og betaen blir tatt ned i en måneds tid om 6 dager, så du bør vente.

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Jeg preorderet for å kunne secure nicket mitt før noen andre tar det da, er allerede i beta. Veldig buggete atm og betaen blir tatt ned i en måneds tid om 6 dager, så du bør vente.

Det nicket du bruker i beta blir ikke ført videre til launch.

Lenke til kommentar

Det nicket du bruker i beta blir ikke ført videre til launch.

For å si det sånn, hvis du bruker et nick som er ofte tatt, så er det ikke noe vits å bruke det nicket. Du skal jo gjerne ha det samme nicket på alle spill, så h vorfor velge et nick som ofte er tatt?

Lenke til kommentar

Hæ? Nei jeg har ikke noe nick som blir ofte tatt skal du vite :p Det er akkurat derfor jeg vil at INGEN skal ta det, pga det er så sjeldent.

Jeg vet jo at nick ikke blir ført videre fra beta, eller account for den saks skyld, men da slipper jeg ihvertfall lange køer, utsolgt etc.

Ergo, jeg får en i posten rundt 27. :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noen problem med at noen tar nicket ditt uansett. Så langt i betaen virker det ikke som om nick kommer til å måtte være unike, før siste patchen brukte de identifiers for å skille folk med samme nick å i den siste patchen fjernet de dette, men nick trenger vist fremdeles ikke å være unike

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...