Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UDP og TCP har ingen ting med spill selvet spille å gjøre. Bare hvordan man kobler seg til. UDP og TCP er to forskjellige protokoller.

Ironisk nok starta de opp UDP for å få bedre stabilitet.

Ehh nei, UDP startet de pga. bedre ytelse.

UDP funker bare ikke over nettet når man snakker om regionale servere. Packet loss i UDP er for høy, noe som fører til units som ikke følger ordre, drops og units som hopper over hele kartet. Selvfølgelig har ikke UDP noe med singleplayer å gjøre, men når det gjelder ingame multiplayer er det noe helt annet.

Lenke til kommentar

I R PLATINUM! :new_woot: :new_woot:

Platinum er det samme som Gold var før. :thumbup:

Jo men likevel, det er da bedre enn bronze og silver som jeg satt i før. Jeg hadde vært diamond hvis det ikke var for at jeg droppa en match der jeg allerede knuste motstanderens base :p

Lenke til kommentar

Nå forstår jeg frustrasjonen. Drev å "vasket opp" for å avslutte spillet i en 4v4 nå. Hadde vunnet iløpet av 2-3min, men så kom "You have been dropped!".

Droppet også midgame i et uferdig 4v4 tidligere idag.

Lenke til kommentar

Skulle spille sc for første gang i dag. Men dropper jo fra alle games. Har dettte vært ett problem lenge eller?

Siden Fredag, etter Patch 13 ble lansert. Ser ikke ut til at Blizzard kommer til å gjøre noe før til Mandag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...