Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ut i JULI GUTR! :D Jobber på spaceworld så blir noen uker før dere jah :DD

Du er heldig du, vi andre som må vente til den 27. juli med å spille fullversjonen kan jo spille betaen til denne dagen.

Dessuten tror jeg ikke man kan komme seg på b.net med fullversjonen før utslippsdatoen anyway.

BETA'en slutter 31 mai, og man får ikke registrert koden før 27 juli så å skaffe spillet på forhånd er kun godt hvis du skal forhåndsinstallere spillet. ALTSÅ man MÅ ha en bnet konto med SC2 registrert på for å spille, og siden det ikke kommer ut før den 27, får du ikke aktivert koden. Ser dere problemet?

Det var det jeg prøvde å si :p

Lenke til kommentar

Endelig har ting snudde seg for kameraten min og meg. Spiller begge Terran, og en effektiv strategi hittil har vært MMM på begynnelsen hvor vi angriper én spiller sammen. Dette funker fjell og vi har da som regel (hender han overlever sånn halvveis) én spiller igjen å bekymre oss for. Da spammer én av oss banshees mens den andre spammer vikings (har man ekstra penger sleng gjerne inn litt MMM også).

 

Dette har funket for oss, ingen av motstanderne har vært høyere enn bronze. Kommer man høyere enn det blir det for ganske vrient. Vi spille copper.

Lenke til kommentar

Har rykket opp til 3. plass i sølv 2v2, startet i bronze. Er nok hakket enklere å komme seg opp på i sølv i 2v2, ettersom det er færre som spiller.

 

Har et fast opplegg hvor jeg 4-gater med stalkers og han kjører en herlig mix av marines, siege tank, raven og banshee. Vi pusher ut ca når jeg får mine 4 warp gates opp, rundt 6. minuttet. Kompisen min sieger opp utenfor basen til motstanderen mens jeg har satt opp en pylon i nærheten for å kunne warpe inn units.

 

Poenget med build-comboen ovenfor er at stalkers fungerer ok mot alt såpass tidlig i spillet, mens siege-tankene gjør at motstanderen MÅ angripe oss. Noe som pleier å være heller lite heldig, ettersom han ikke kommer fram til siege-tankene pga stalkers/marines.

 

Vi møter ikke så ofte cheese (proxy rush, photo cannon rush, osv) så vi er ganske noob til å defende mot det. Som kompisen min sa etter at vi ble rushet: OMG, glemte å sette opp bunker. (vi hadde scoutet ut rushet, bare reagerte feil/for tregt)

 

Det som er bra med opplegget over er at han er nesten en gold-spiller mens jeg er bronze, men jeg har et veldig enkelt build mens han tar seg av det innviklede buildet med masse micro. ;)

Lenke til kommentar
StarCraft II Beta -- Patch 13 (version 0.15.0.15449)

 

 

General

 

Map Publishing is now enabled: Using the map editor, you can upload your custom maps to share with the Battle.net community.

Facebook feature is integrated: Here’s a quick way to expand your social network by seeing who among your existing Facebook friends also has a Battle.net account.

3v3 and 4v4 formats are now enabled.

Numerous updates have been made to the Leagues & Ladders system:

 

Removed Copper League and added Diamond League above Platinum League.

Player ratings start at 0, rather than 1000.

No longer displays loading screen odds in placement or practice league matches.

Matchmaking system logic updated.

 

UDP is enabled to help improve game performance.

Numerous performance and stability improvements.

 

 

Balance Changes

 

PROTOSS

 

Sentry

 

Force Fields can now be destroyed by Massive ground units walking over them.

 

Void Ray

 

 

Range decreased from 7 to 6.

 

Warp Gate

 

Subgroup selection priority changed from 2 to 3 so that it takes priority over Gateways when selected.

 

 

TERRAN

Marine

 

Stimpack research cost decreased from 150/150 to 100/100.

Combat Shield research cost decreased from 150/150 to 100/100.

 

 

ZERG

 

Infestor

 

Infested Terran spell removed.

Frenzy spell added:

 

Costs 25 energy.

Targets a single biological unit which deals 25% more damage and is immune to snare, stuns, and mind control for 30 seconds.

 

Overseer

 

Contaminate spell added:

 

Costs 75 energy.

Targets a single enemy structure which cannot train units or research upgrades for 30 seconds.

Infested Terran spell added:

 

Costs 125 energy.

Infested Terrans have the same stats as those previously created by the Infestor and are placed directly under the Overseer when spawned.

 

Ultralisk

 

Life decreased from 600 to 450.

Damage changed from 25 to 15 (+25 Armored).

Damage versus structures increased from 60 to 75.

 

 

Hotkey Changes (English Only):

 

Zerg Set Worker Rally Point changed from R to G.

Zerg Spore Crawler changed from W to A to avoid conflict with the Select All Warp Gates hotkey.

 

 

Battle.net Interface

 

Revamped summary pages for player Profiles and Leagues & Ladders.

Added a Help system with tech trees and other tips and tricks.

Removed identifier from the character naming process and added the ability to refer friends for invitation into your party or lobby.

Updated the Battle.net user interface to consistently use a nested menu system.

Added in-game blocking and player muting.

 

Patch notes..

 

 

Kommer ut i JULI GUTR! :D Jobber på spaceworld så blir noen uker før dere jah :DD

 

Veldig irriterende og unødvendig kommentar, ikke nok med at den er preget av skryting, men den er jo full av uvitenhet også.

Lenke til kommentar

Tapte mitt første 4v4 placement kamp siden alle på mitt lag ble droppet ut av b.net.

USTABILT sier nå bare jeg. Håper de får fikset det snart.

 

Skulle prøve ut en ny taktikk med Terran i stad, droppa ut 4 ganger på rad. Ikke noe særlig gøy, det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...