Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Må rage litt igjen, 2v2 statistikken til meg og en kamerat er 1 win 9 losses, sjekka profil til motstander etterpå og ingen av de har vært lavere en silver. Vi spille copper.

Så om det er noen 2v2 noobs der ute som vil spille, rop ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sansynligvis så har de du har spilt mot gjort placement kamper. De tapte 4 elns også vant de mot dere i siste å derfor plassert i silver

Da ville de blitt plassert i copper, jeg ble uheldig med mine 2v2 matches og havnet i copper pga disconnecting allies :(

Lenke til kommentar

Sansynligvis så har de du har spilt mot gjort placement kamper. De tapte 4 elns også vant de mot dere i siste å derfor plassert i silver

Da ville de blitt plassert i copper, jeg ble uheldig med mine 2v2 matches og havnet i copper pga disconnecting allies :(

Kanskje, vel si de vant 2 av kampene sine da:P Kommer ann på hvem man vinner mot også tror jeg, ikke bare antall vinn/tap

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

37min game på Steppes of war. Terran vs Terran.

TvT er så sykt intenst. Skulle sett jeg snipa den gold expansionen. Hadde ca 10 mules + scv's. Poff så var gullet borte fra kartet. :new_woot:

replay please :)

Synes personlig ZvZ er intenst etter roach nerf.

Lenke til kommentar

Har spillt endel 2v2 i det siste. Jeg spiller Protoss og kompisen min spiller Terran. Vi spillte tydligvis så bra at ranking systemet lurte på om vi skulle opp i gold fra bronze, så det ene gamet spillte vi mot to som var ranket topp 10 i gold. :D

... som ikke gikk spesiellt bra, ettersom jeg hører hjemme i midten av bronze i single player og kompisen min hører hjemme i toppen av silver (burde nok vært i gold).

7Stalker+3zealots+13marines+3tanks+1banshee+1raven = win :D

Tanks har 7 i range og kan stå bak stalker/marines uten at motstanderen får angrepet dem, og de gjør veldig bra damage mot marauder/stalker/roach uten siege mode.

Er så kos å siege opp rett på utsiden av basen til motstanderen med den kombinasjonen av units. Det er et helvete å få dem bort. ;)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...