Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Melder meg inn i klubben over de som gleder seg til Starcraft 2. Nå skal det sies at jeg ikke kan huske om jeg fullførte hele kampanjen, og jeg var heller aldri veldig god i vanlige multiplayer-maps. Custom games derimot var kanskje noe av det artigste jeg hadde vært borte i. Husker alle de ulike custom mapsene til Starcraft jeg spilte den gang. Tower defence med flyvende jævler, tower defence av terran bunker-typen, zerg-rush type castle defence. Absolutt mange gode custom games allerede den gang. Har også hatt stor glede av slike baner i Warcraft III.

 

Det er kanskje derfor ingen overraskelse når jeg nå tror jeg gleder meg mest til custom games i Starcraft 2. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
meldt meg inn i beta og gleder meg no SYYKT til det kommer ut, forhåptenligvis får jeg betakey men sjansene er mikroskopiske :(

 

Nytter heller ikke å bruke ti år på å utvikle ett spill om det ikke er ti år forbedret.

Selv håpet jeg egentlig på full 3D men spillet ser ut som 2D papirklip.

 

Å så tror jeg en BETA vil ødelegge førsteintrykket slik at man kankje ikke gidder å spille fullversjonen.

 

C&C 4 BETA ødela mitt førsteintrykk, skal aldri spille en BETA på nytt igjen.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Faktisk aldri spilt WC3, bare 2'eren... :)

Oi! Da bør du virkelig prøve det. Jeg synes det er mye bedre enn StarCraft.

 

Blasfemy! Starcraft er jo selvsagt overlegent wc3. Men egentlig kan ikke spillene sammenlignes. Wc3 er trossalt en hybrid. Og som alle andre hybrider jeg vet om burde det druknes i elven sammen med andre missforster.

 

Stoler du ikke på meg? Stol på ett par millioner fantatiske koreanere da. Er en grunn til at warcraft aldri tok helt av.

 

 

Når det er sakt vet jeg ikke om jeg gleder meg så mye. Er styggt redd dette blir ett salig rot. Men den som venter får se. Og vi skal nok vente en god stund til.

 

 

Starcraft er et bra spill, Warcraft 3 er et bra spill. Men W3 > SC

 

Uansett så syntes jeg SC2 burde komme snart. Synd jeg ikke går på ungdomskolen og bor hjemme lenger, hadde så mye tid til å være god da :\

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ah, noen som har lagt ut themes fra SC2.

Får virkelig flashbacks til 1 av dette, og det synes jeg er herlig. Klart å bevare stemningen(har ikke hørt gjennom alt enda men.. )

:D

 

edit: Ser et SCII tegn inne på battle.net profilen min på beta settings, men ser ikke ut til at det er noen download-mulighet :/

Visstnok noen som hadde fått invite men som ikke kom på mail så sjekk kontoen.

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...