Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

@Snotrus - Hvorfor er du i denne tråden?

Du kommer bare med masse usaklige påstander om og rundt et spill du har sagt du ikke har noe interesse for.

Sitat fra første treff

Starcraft 2 hacks - Hacking in Starcraft 2 is easy. There are many undetected maphacks and other cheats public available

Stemmer. Én obskur side med få personer som svarer. Resten av sidene er stort sett laget for fremtiden, uten noe innhold. Vi vet ikke om de fungerer, og selv om de fungerer, så er det ingenting som tyder at de er utbredt. Det er ingen forum hvor det er nevnt som et problem, eller nevnt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Bare vent til SCII er ute av Beta. :ph34r: er det de fleste av disse venter på.

Lykke til!

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

De som sier at noen jukser i starcraft2 beta er sikker sinnsykt dårlige selv  laugh.gif

Ser man nivået på sørkorianerene i starcraft 1, så er det jo tilnærmet juks! De er jo jæla gode, og ikkje minst latterlig raske på labben  :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kjøper jeg det blir det for Historien. Tror grunnen til at jeg var dårlig er hovedsaklig fordi jeg spillte de monstrene og de var utrolig dårlige mot terrans. Selv om jeg hadde større hær.

Nevnte bare at mange liker å jukse i spill fordi da ser andre spillere dem som halvguder.

det gjelder alle spill som regnes som Esport, det er doping i alle typer sport kan man si.

I alle.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Kjøper jeg det blir det for Historien. Tror grunnen til at jeg var dårlig er hovedsaklig fordi jeg spillte de monstrene og de var utrolig dårlige mot terrans. Selv om jeg hadde større hær.

Nevnte bare at mange liker å jukse i spill fordi da ser andre spillere dem som halvguder.

det gjelder alle spill som regnes som Esport, det er doping i alle typer sport kan man si.

I alle.

Jeg tror mange her gir blanke i om du kjøper spillet eller ikke. "Jeg spillte de monstrene" - Hva er det for et argument?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Husker ikke hva de het for noe da jeg bare spillte spillet en gang.

noe med zergs.

Jeg er nybegynner i spillet så jeg likte ikke å bli matchet mot folk som aldri har spillt noe annet.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Ja, det finnes folk som går på dop i sport.

MEN! I e-sport kan man ikke jukse, iallefall ikke med SC i Korea, der bruker de turnerings-pc'er og det er mange dommere som observerer. Gjør det da noe om man bruker dop i e-sport?

Er ikke mye juksing nei, men du kan ta en titt her. Mafiaen er overalt.

Lenke til kommentar

Herregud, skjer med at moderatorene lar pgriffin69x/snotrus drive på med trolling.

Har betaen selv, og kan røpe at spillet er jævlig lovende. Er fremdeles en del små issues, men spillet er det gøyeste jeg har spilt på lange tider.

Lenke til kommentar

Ser det ikke er postet her, men tenkte jeg kunne nevne at Blizzard vistnok kommer med en release dato i løpet av noen få uker. Greit nok for oss som skjenner Blizzard vet vi å ikke få opp håpet for mye, for hvis vi ser på D2 så skulle en ny patch komme "innen kort tid" og da gikk det over et år før den kom ut. Uansett så står det i en pressemelding fra Blizzard at "Additional information about StarCraft II: Wings of Liberty, including the release date, will be announced in the coming weeks"

http://us.blizzard.com/en-us/company/press/pressreleases.html?100408

Står litt over halveis ned på siden, rett over skriften i hvit "About Blizzard Entertainment, Inc."

Gleder meg sykt til å se hva de avslører, og spesielt når spillet kommer ut. :D Har ventet lenge på dette.

Edit: Jeg kan i hvertfall ikke se at det er postet, men hvis det er det så ikke bry dere om meg. ^_^

Endret av Korialstraz
Lenke til kommentar

Noen som så day9 daily nummer 100 i natt/dag tidlig? Begynte faen meg nesten å grine. Jeg våknet nå fordi jeg satt oppe og så det. Dagen min er ødelagt, Men det var verdt det.

Gi litt mer informasjon er du snill.

Han fortalte over to timer en episk og personlig historie om hans og brorens liv med Starcraft. Det kunne nesten vært laget film om det. Man skjønner i allefall hvorfor han er så entusiastisk i kommenteringen sin etter å ha sett den. Jeg kan vanskelig se for meg noen som bryr seg mer om dette spillet enn han i den vestlige verden. Tipper den blir lagt ut i løpet av natten til i morgen.

Edit: Se her for andre reaksjoner. (De 20 siste sidene i tråden har kommet i dag alene.)

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Det hjelper lite å ha en større hær hvis du ikke vet hva du skal gjøre med den. Det tar forresten et par runder før du blir plassert sammen med folk på ditt eget nivå, siden systemet umulig kan vite hvor god du er når du spiller for første gang. Så hvis du bare spilte én gang ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...