Annaliana Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Etter 2 år med en fryktelig Acer bærbar maskin orker jeg ikke mer av drittmaskinen og skal ha meg en ny bærbar maskin. Problemet med den jeg har har hele tiden vært at den blir varm, skrur seg av, går ikke an å se film for da blir den for varm, tastaturet føles billig og musa lever sitt eget liv, så det er ikke mulig å skrive et dokument, overfølsom mus. Nå skal jeg ha en ny maskin til rundt 6-7 tusen og har lovet meg selv at jeg ALDRI mer skal ha Acer, men så ser jeg jo da selvfølgelig at det er en Acer maskin som er best i test overalt, den ser ikke så plastikk aktig ut som den jeg har nå. Gamle maskinen var også best i test i sin tid...men men.. Har noen erfaring med denne maskinen? Acer Aspire Timeline 5810 m/ATI HD4330.. synes ikke den ser så plastikk aktig ut som min...men..og så leser jeg at den har en tast for å låse musa??!!...Betyr d at denne er like overfølsom?? Bør jeg satse på en annen, liker f.eks bedre HP.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
pcboyg Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 etter min erfaring så byrde du ikke kjøpe fra hp..-du betaler mye mer enn du får for pengene. ang. den pc du snakket om-jeg veit ikke så mye om musa,men grafikkortet var ikke så bra,så hvis du skal spille så ville jeg ikke anbefale denne. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ville aldri satset på Acer i alle fall. Servicen er håpløs. Og det har vært en del problemer med maskiner fra dem. Angående HP har jeg opplevd servicen som mye bedre. Både med tanke på å få svar på forespørsler, byttet deler/batteri osv. Prisene vil jeg si er nokså like fra produsent til produsent hva du får for pengene. Jeg kan anbefale HP i alle fall med tanke på service og så liker jeg personlig designet på maskinene. Du kan jo sjekke ut Asus sine maskiner også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå