Gjest member-63169 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er det noen filmer som har dette lydormatet? eller er det forsterkeren som simulerer de to siste høyttalerene? Kommer det ekte 7,1 surround fra dataen hvis en spiller spill med surround støtte? Skal kanskje kjøpe 7,1 surr anlegg til dataen som blir brukt til å se film på og. Ser på dette: Creative Inspire T-7900 Er det noen vits å kjøpe 7,1 surround med andre ord? Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Begynte nylig å lete litt om jeg kunne finne noen filmer med 7.1 surround siden jeg selv bruker et 7.1 surround system. Etter litt søking kom jeg over denne linken på AVForum www.blu-raystats.com enjoy! Hehe glemte nesten å svare på spm, som mange andre sier bedre med enn uten. Men altså ikke før du har erfaring fra det svaner du det. En tråd jeg kom over her. Endret 1. desember 2009 av j0achim Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 oki! mn er det vits da? lest at d bare e en gimmick liksom.at d bare overdrevet å ha det. Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vel, forskjellen mellom stereo og surround er jo enorm. Forskjellen derimot mellom ett 5.1 og 7.1 system blir selvfølgelig en del mindre. I min stue hadde det en del å si siden stuen er ganske stor, da i lengde og bredde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Forskjellen er jo til stede. I mitt tilfelle ble rommet i høyere grad en del av filmen og surroundeffektene ble mer naturlige. Lydene kom ikke lenger fra bak sofaen, men var på en måte over deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå