iacob Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ny merkelig ulyd. Det skjer sjelden, tipper jeg har opplevd det fire ganger til nå. Men det er en såpass rar lyd at jeg ikke liker den. Mens jeg sitter å jobber med maskinen, uavhengig av program ser det ut til, så kommer det et distinkt pip. Alle i rommet kan høre det. Tror det kommer fra pc-høytaleren enda denne er skrudd av pipet varer i et snaut sekund, og avsluttes med et KLIKK. Og klikket er høyere enn vanlig disktikking. Men det høres ut som det kommer fra disken. Noen som har noen idé over hva det kan være? Lenke til kommentar
rogerw2k Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei igjen :-) Har ved et par-tre tilfeller opplevd nøyaktig det samme som du beskriver. Lenke til kommentar
envida Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei, har merket denne svake pipe lyden et par ganger jeg også men det har bare skjedd når maskinen har gått på batteri. Har en liten mistanke om at det er relatert til harddisken og strømsparings funksjonen på maskinen, men hvem vet :o Lenke til kommentar
envida Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 En annen ting jeg har funnet ut, er å ikke installere noen av programmene fra Compaq som styrer strømsparingen på maskinen, funker bedre uten. Ihvertfall på Windows XP..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå