SirEmanon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har en sønn på 11 år som alltid stikker av med mine videokamera. Han elsker å filme. Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe et videokamera som julegave. Pris bør ligge mellom kr. 1500 – 2500,-. Det bør tåle et dunk og to. Lagringsmedie er av mindre betydning. Ønsker kun et kamera, så han kan starte med å øve seg på filming og ikke ”slite” ut mine kamera. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kunne du gått opp til ca kr 2800,- får du et vanntett kamera som er støtsikkert inntil 1,2m fritt fall. Det heter Panasonic SDRSW21 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Kunne du gått opp til ca kr 2800,- får du et vanntett kamera som er støtsikkert inntil 1,2m fritt fall. Det heter Panasonic SDRSW21 Et greit alternativ, men litt over den prisen jeg tenkte på (og prisen du viser til er en forhandler jeg ikke handler hos). Lenke til kommentar
Xemlir Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Som jeg skrev i en annen tråd har jeg selv kjøpt to kameraer i det siste, så har sjekket en del rundt. En kameranyhet er kameraet jeg kjøpte til kjærsten min. GC-FM1 heter kameraet og er på størelse med en mobiltelefon, filmer i full-hd: http://sev.as/shop.asp?pageID=7845&sho...;productID=1865 Når jeg kjøpte dette kameraet så jeg også på forskjellige vanlige kameraer til rundt 2000. Jeg har selv holdt meg til JVC siden det er det jeg har brukt og det mine foreldre tidligere også har brukt. Deres kamera GZ-MS100 er nok et greit kamera for en 11 åring, det er enkelt og greit teknologisk samt det er prisgunstig. Man må imidlertid kjøpe SD-kort ved siden av for å lagre på. http://sev.as/shop.asp?pageID=7845&sho...;productID=1843 Jeg endre opp med lommekameraet fordi det er så lite og lekkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå