South_Bridge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Skal kjøpe meg en 24", og valget har falt på merket BenQ siden jeg har gode erfaringer med de. MEN: Det er så utrolig mange modeller! Bare å velge riktig 24" fra dem er jo en helg jungel. Pris er viktigste faktor. Og denne uka kjører komplett et tilbud på BenQ 24" LCD G2412HD. Kikker man på den i spesifikkasjonen ser man at dette ikke er ordentlig 24" da størrelsen egentlig er 23.6". Tilbudet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=44994...led#ProductTabs En annen jeg har kikka på er G2420HD, men forskjellen fra denne og G2412HD som jeg kan se er at G2420HD har mic inngang (ikke viktig for meg). Betaler jo ikke 600kr for micinngang. Noen som har noe spesielt som er verdt å nevne angående G2412HD vs resten? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjøp deg GH2412HD når den er på tilbud. SUPERDUPER skjerm og den funker i alle tilfeller. Skjermer på 24" er egentlig 23,6" så dette legger du ikke merke til... Skjermen er Refsa Anbefalt... Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Er jo litt lureri å kalle det en 24" når det er en 23.6" :-P Men det virker som om det er en bra skjerm Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Salgstriks kan det også kalles. Flere som kjøper en "24" " skjerm enn en 23,6" skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå