Gå til innhold

Spillertråd - Alberto Aquilani

Varmo

Anbefalte innlegg

Som sagt: etterhvert :p

Forventer ikke at han skal prestere maksimalt i starten, men håper at han gradvis kan spille seg mer og mer inn i laget og bli vant med den engelske fotballen, og hvis inntrykket jeg har av han er riktig så tror jeg vi kan få komme til å se mye bra fra Aquilani etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som en høyst middelmådig spiller, som det meste hypet fra Italia er. Av det jeg har sett virker han veldig temposvak, noe som er dødsdom nummer 1 i PL.

Syntes ikke han var allverden i Roma heller, foruten vårsesongen i fjor var det vel (?) - hvor han var kreativ ved siden av De Rossi (som forøvrig er mye bedre, annen spillertype tiltross)

Flopp

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ser ut som en høyst middelmådig spiller, som det meste hypet fra Italia er. Av det jeg har sett virker han veldig temposvak, noe som er dødsdom nummer 1 i PL.

Syntes ikke han var allverden i Roma heller, foruten vårsesongen i fjor var det vel (?) - hvor han var kreativ ved siden av De Rossi (som forøvrig er mye bedre, annen spillertype tiltross)

Flopp

Jeg priser din skarpe penn.

Tåler det? Hvis fyren ikke kan spille en FAC-kamp mot Reading en gang, da har han ingenting i England å gjøre.

Que?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I ettertid er jeg faktisk glad for at Aquilani ikke startet i dag, gikk veldig hardt for seg og tror fort en spiller som ikke er helt akklimatisert enda kunne fått det veldig tøft i derbyet i dag.

Når det er sagt både håper og tror jeg at han kan hjelpe oss å utspille en rolle mot både Arsenal og City den neste uken. Ser gjerne Mascherano til å ta ut Fabregas og Aquilani-Gerrard som viktige brikker offensivt på onsdag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aquilani kommer fra langtidskade+he's Italiano.

Aquiliani hadde blitt spist levende(for real) om han hadde spilt på Lørdag.

Lenke til kommentar

Brakk nesten foten på Maxi 2 ganger forige kamp da, er det bedre liksom? Jeg visste at Aquilani ikke kom til å spille, og det kan vise seg å ha vert lurt å spare ham. Rafa ble seffern flammet anyways.

Må være at han er Italieno, vi har da hatt mange spillere med skadeproblemer som har spilt hardekamper.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...