Varmo Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Som sagt: etterhvert Forventer ikke at han skal prestere maksimalt i starten, men håper at han gradvis kan spille seg mer og mer inn i laget og bli vant med den engelske fotballen, og hvis inntrykket jeg har av han er riktig så tror jeg vi kan få komme til å se mye bra fra Aquilani etterhvert. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hehe, var ikke en kommentar direkte til deg, men generelt sett Tror mange har for store forhåpninger allerede nå 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vi har ikke så mye å klamre oss til for øyeblikket skjønner du Giallo. Den skaden i leggen kan ikke vært mye alvorlig hvis han er aktuell for spill på lørdagen. Inntrykket jeg fikk var at han fikk et setback og ble ute på ubestemt tid. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ser ut som en høyst middelmådig spiller, som det meste hypet fra Italia er. Av det jeg har sett virker han veldig temposvak, noe som er dødsdom nummer 1 i PL. Syntes ikke han var allverden i Roma heller, foruten vårsesongen i fjor var det vel (?) - hvor han var kreativ ved siden av De Rossi (som forøvrig er mye bedre, annen spillertype tiltross) Flopp Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Så bra at dere kan konstantere flopp allerede. Da kan vi bare selge han igjen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Håper Aquilani får spille mot Reading i cupkampen på lørdag hvis han tåler det. Han trenger all matching han kan få, og det er åtte dager til neste kamp mot Tottenham etter denne, så det bør gå bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tåler det? Hvis fyren ikke kan spille en FAC-kamp mot Reading en gang, da har han ingenting i England å gjøre. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Mente om han tåler det mtp. at han har spilt to tette kamper i romjulen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er enig med deg Termo. Tror faktisk vi stiller et meget sterkt lag (Torres, Gerrard, Aqui osv) fordi Benitez innser at han faktisk må vinne noe denne sesongen, og ikke bare snakke om å vinne noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ser ut som en høyst middelmådig spiller, som det meste hypet fra Italia er. Av det jeg har sett virker han veldig temposvak, noe som er dødsdom nummer 1 i PL. Syntes ikke han var allverden i Roma heller, foruten vårsesongen i fjor var det vel (?) - hvor han var kreativ ved siden av De Rossi (som forøvrig er mye bedre, annen spillertype tiltross) Flopp Jeg priser din skarpe penn. Tåler det? Hvis fyren ikke kan spille en FAC-kamp mot Reading en gang, da har han ingenting i England å gjøre. Que? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 I ettertid er jeg faktisk glad for at Aquilani ikke startet i dag, gikk veldig hardt for seg og tror fort en spiller som ikke er helt akklimatisert enda kunne fått det veldig tøft i derbyet i dag. Når det er sagt både håper og tror jeg at han kan hjelpe oss å utspille en rolle mot både Arsenal og City den neste uken. Ser gjerne Mascherano til å ta ut Fabregas og Aquilani-Gerrard som viktige brikker offensivt på onsdag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg for min del lurer på hvorfor maxi kan spille alle disse harde kampene, mens Aquilani ikke kan? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Aquilani kommer fra langtidskade+he's Italiano. Aquiliani hadde blitt spist levende(for real) om han hadde spilt på Lørdag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Brakk nesten foten på Maxi 2 ganger forige kamp da, er det bedre liksom? Jeg visste at Aquilani ikke kom til å spille, og det kan vise seg å ha vert lurt å spare ham. Rafa ble seffern flammet anyways. Må være at han er Italieno, vi har da hatt mange spillere med skadeproblemer som har spilt hardekamper. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Så vidt jeg husker var ganske mange enige at det var veldig greit å spare Aquilani i forrige kamp. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 waky waky! Kamptrådene er sååååååååå kjedelig >"Jeg vil se Aquilani" > "Ja jeg også, men alle vet at Raflol ikke benker han" > "jaja..... kan håpe dah. håper agger også spiller da <3" Rafa du er et fitthål til tider. Benker Aqui IGJEN!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har gutten spilt 90 minutter enda? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja.. Spilte full kamp(ekstraomganger også) i en eller annen cup. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 + 90 minutter med mål og assist mot Pompey. Nå tror jeg gutten begynner å få litt selvtillit. Litt kjedelig at han fikk et virus slik at han ikke kunne spille i går, men på mandag så vi vel hva som bor i Aquilani. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå