phax Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 morn, etter og ha sett litt her tenkte jeg på og bytte viftene i en shuttle SN41G2.. vurderte disse to viftene: 80x80x25 papst 45m³/time, 19 db(A) 40x40x10 papst 6m³/time, 19 dB(A) men ettersom jeg ikke har så veldig mye peiling, og dette ikke er min maskin dobbeltsjekker jeg litt her for og sjekke at jeg ikke gjør noe drastiske feil! så visst noen har noen invendinger.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 ingen som har testa og bytte vifter i shuttlen sin som kan gi meg noen råd? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg ville ALDRI kjøpt 40mm vifte! Dem flytter nesten ikke no støy i det hele tatt. 80mm er minimum, syns jeg. Men har selv ingen shuttle erfaring Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 ettersom det er ei 40 mm vifte som står orginalt i psu'n på shuttlen må jeg nesten brukte det.... med mindre jeg skal modde litt og bruke en fan adapter eller no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå