pus736 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nei du er ikke helt trygg da heller, partisjonene må slettes først og nye må opprettes. Pcn må også skrus helt av og på igjen før direkte boot fra cd/dvd. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 jeg har nå instaler oset og viruset er borte. bare at nå finner jeg ikke den nye partisjonen jeg lagde.... (med unntak av den til os) hvordan får jeg den opp igjen`:S Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gå inn i diskbehandling under kontrollpanelet, der kan du legge til harddiskbokstav etc.... (Kontrollpanel\System og sikkerhet\Administrative verktøy) Datamaskinbehandling Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 nytt spm : pcen "låser" seg hele tiden.... er det noe grunn til det?, ellen er er det noe som kan gjøres kan si at det ikke var dette som var problemet med viruset... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Putt inn Vista platenVelg å formatere alle partisjoner, å legg inn vista på en partisjon Deretter oppgraderer du til Win7. Viruset skal nokk være borte da Husk å legge inn nødvendige drivere etterpå Hørtes veldig tungvint ut. Det er jo lettere å bare bruke Windows 7 platen, formatere etc, så legge inn Windows 7 direkte. Får han problemer med å aktivere, så kan han lese her: http://samfunn.myhken.com/?p=939 viste ikke at man kunne gjøre det om man bare hadde oppgraderingsplaten til windows 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå