LAgino Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei. Jeg lurer bare på hvordan motoren høres ut hvis den skjæres? Min startet alltid på 1 forsøk, men så kjørte jeg med lav olje, og etter dette startet den på 3 forsøk, så 5, og nå aldri.. kjørte bare noen 800 meter med lav olje, kan det være bateriet også? Hadde liksom den hoste / bromme lyden når jeg prøvde å starte den , men nå er den helt borte. Høres litt ut som bateriet, men er usikker. hjelp! Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvis motoren "skjærer" seg så sitter den bom fast. Du får ikke rikket noe fordi steplet/ene har utvidet seg og sitter fast. Dette er nok ikke problemet ditt. Det høres mer ut som den ikke får bensin, evt at du har pumpet inn for mye bensin slik at den bli "rå" Har du sjekket tennpluggen? Lenke til kommentar
LAgino Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Hvis motoren "skjærer" seg så sitter den bom fast. Du får ikke rikket noe fordi steplet/ene har utvidet seg og sitter fast.Dette er nok ikke problemet ditt. Det høres mer ut som den ikke får bensin, evt at du har pumpet inn for mye bensin slik at den bli "rå" Har du sjekket tennpluggen? Var heldigvis bateriet Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvis motoren "skjærer" seg så sitter den bom fast. Du får ikke rikket noe fordi steplet/ene har utvidet seg og sitter fast.Dette er nok ikke problemet ditt. Det høres mer ut som den ikke får bensin, evt at du har pumpet inn for mye bensin slik at den bli "rå" Har du sjekket tennpluggen? :!: her ser vi kunnskapen på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå