managerbyrad Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hei. Vi ser etter en spillejobb. Maren er en jente på 18 år som har en stemme uten like. Jan Fredrik Karlsen har sagt at hun har en fantastisk stemme. *url fjernet av admin* Mvh Victoria Slemstad Endret 5. desember 2009 av Dotten Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Klarte dere ikke å lage en styggere blogg en det der eller? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kødder du med trynet mitt? oO omg Lenke til kommentar
managerbyrad Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Unnskyld meg, vi har nettopp begynt med det her. Kan dere vær så snill å være litt mildere i utsagnet deres. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Idag har vi vært på jakt etter en spillejobb. Det har tatt hele dagen og vi er enda ikke ferdig. Vi har snakket med Mira Craig, og prøvd å ringt til Jan Fredrik Karlsen. Det var til ingen nytte. Hvor vanskelig skal være? hehehehe Dette er ikke reklame, det er humor. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hva med å promotere denne jenta litt? Legg ut filmer på nettet (utube) osv. Legg til en nedlastbar .mp3 fil her hvor hun synger eller noe, utifra det jeg har sett så langt, virker ingen interessert, og dette fatter heller ingen interesse med andre vi får se noe.. Og jeg gidder ikke sende deg mail og bruke så mye tid på det, og så eventuelt bli skuffet og få rage etterpå... Promoter, markedsfør bedre enn dette. Lenke til kommentar
GA Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei Victoria. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men her har du mye å lære som manager. Din "jobb" som manager er tross alt å "selge" din/dine artister, det har du helt glemt i denne sammenhengen. Faktisk klarte jeg ikke å finne NOE informasjon om artisten her. Du har kun oppgitt ditt navn, ikke linket til hverken bilder/videoer eller det sanger som artisten har laget eller sunget. Det er ikke enkelt å skaffe spillejobber som ukjent artist i Norge, spesielt ikke om man forventer å få betalt. Anbefaller deg å legge ut masse bilder og sanger i første omgang, gjerne også referanser(holder ikke å skrive at Jan Fredrik har sagt hun har en fantastisk stemme, da det er umulig for oss å vite om det er sant). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Og fordi JFKs ord er verd ca. null. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 første bloggen på blogg.no som er verdt å lese. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Altså, selv om det kanskje virker sånn i dagens samfunn, så er det ingenting som kommer gratis. Og i hvert fall ikke folks oppmerksomhet! Jeg har selv vært med på å arrangere konserter hvor det er brukt lokale og ukjente talenter fra mitt nærområde. Først begynner man med å legge ut noe folk kan se på. Noen videoer på YouTube, et par mp3-filer og lignende. Noen bilder kan også være kjekt. Litt info om artisten er også en fordel. Hvem er hun? Hvor lenge har hun drevet med det hun gjør? Hvilken utdannelse har hun? Hva har hun gjort hittil? Benytt deg/dere av de kanalene som er for å nå ut til folk. Både MySpace og Urørt er fortsatt i bruk, og jeg vet selv at da jeg arrangerte konserter med unge og ukjente mennesker, benyttet jeg meg mye av Urørt for å finne artister/band som kunne brukes. Hvis hun ikke ligger ute noe sted så folk kan finne henne, og de faktisk må oppsøke dere for å få vite noe som helst, er det bare å vinke farvel til alt som heter spillejobber. Håper dette ikke var totalt demotiverende Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) managerbyrad.blogg.no som du skriver i første post, kunne godt vært klikkbar Essensen her er vel allerede ramset opp. Du kommer ingen vei uten promotering, og Dette er ikke reklame, det er humor. Det er ingenting ved dette som appellerer til meg. Hvis jeg skulle hyre inn musikere til en spillejobb, så ville jeg rett og slett ha hoppet over dere - nettopp fordi dette ser såpass uproft ut. Bilder og innhold på bloggen må på plass. Videoer og/eller lydopptak er vitalt for at dere skal ha sjanse til å få noe oppmerksomhet. Det at man skal sende en mail og få en video i retur er rett og slett tungvint. Om dere først har videoen koster det dere ingenting å legge den på youtube, og dermed får dere promotert henne også for et potensielt publikum. En siste ting, jeg stusser litt på navnet "managerbyrad.blogg.no" Skal dette bety "managerbyrå"? Byrå skrives uten "d". "Byråd" er noe helt annet. Endret 1. desember 2009 av srbz Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 tviler egentlig på att denne tråden er seriøs.... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Enig, dette var så slapt utført at det ikke kan være seriøst. Står jo ingenting om musikksjanger eller hvor "Maren" holder til eller noe som helst. Holder en knapp på god, gammeldags trolling her. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Når sant skal sies så eksisterer det ingen Victoria Slemstad i skattelistene. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det verste er at brukeren registrerte seg bare for å poste denne tråden... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hørt om artistnavn? Uansett: Hvis dette er seriøst, lukter det av at TS har misforstått enkelte samfunnsforhold. Det er vanskelig å leve av å være utøvende artist, og slik skal det være - å følge drømmen gir deg ikke rett til salt i grøten. Det lukter litt av det engelskmennene kaller "entitlement issues" - at noen mener seg litt vel berettiget og priviligert. En annen ting: Om det er vanskelig fra før å være artist, blir det ikke lettere av at såkalte managere (med virkelige issues av ovennevnte sort) igler seg inn mellom penger og utøver. Du skal ha ganske mange baller i luften før du trenger manager. Altså burde TS trekke lankene ut av krukka og heller støtte talentet som venn. Dessverre er jeg redd disse parasittene er blitt en sentral del av den selvopprettholdende institusjonen norsk musikkbransje er. Endret 2. desember 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Når sant skal sies så eksisterer det ingen Victoria Slemstad i skattelistene. hm.. Smart du! Trenger hun nødvendigvis og stå der da,om hun er 16 år står hun ikke i skattelistene. Endret 3. desember 2009 av spetwols Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 16 år gammel manager? Prøver du å få meg til å le? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg