victoryseieren Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Valve har en bra tilbud, men lønner seg å sjekke prisen andre steder åsså før man går til innkjøp. Kunne velge mellom TR Anniversary + TR Underworld på steam for 425kr eller samme dealen på cdon for 280 kr + frakt ( fortsatt billigere ). Fra steam får jeg ikke cover etc heller. Men når Valve først spretter opp gavmildheten og gir oss supertilbud er det bare å kaste seg på, det er jo episk billig i noen tilfeller. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Likte veldig godt steam jeg også, men har boikotta det siden $/€. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ett lite sitat fra artikkelen: "Han viser til rikelig med konkurranse i markedet, og mener forbrukere ville handlet andre steder hvis de ikke var tilfreds med Steam – hvilket er en mager trøst for de som ønsket seg Modern Warfare 2 uten Steam. Valve har riktignok ikke hindret andre forhandlere i å føre spillet; det er forhandlerne selv som nekter å selge spillet så lenge Steam følger med på kjøpet." Det er klart att andre distribisjonskanaler for for digitale spill ikke vill selge ett produkt som tvinger brukeren til å bruke en konkurents plattform, blir som om en mac skulle hatt windows som os. Nei valve den der må dere lengre ut på landet med. Forøvring så boikotter jeg steam, syntes hele opplegget dems er noe forbaska herk og foretrekker den gamle måte med å gå i butikk for å kjøpe de spillene jeg vill ha. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hvis Steam plutselig dreier i en uønsket retning for utviklere og brukere vil de raskt kunne finne et bedre tilbud.Jaha, hvor får jeg Modern Warfare 2 uten Steam? Det ender opp med boikott av hele tittelen i stedet. Valve og Steam utstråler samme arrogante holdning til brukerne. Endret 2. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg