mrDave Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jepp, med multiplayer! Det må den ha. 4 hadde vært ypperlig. Noen? Endret 1. desember 2009 av dih Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 er det konsol eller pc eventuelt hva slags konsol?? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 er det konsol eller pc eventuelt hva slags konsol?? Denne er i Sony tråden, men forstår deg. Min feil. Playstation 3 Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 er det konsol eller pc eventuelt hva slags konsol?? *kremt* det ligger på katergorien sony da, så jeg tipper det ps3. i så fall vil jeg anbefale grand turismo 5 P, eller burnout, NFS. Dessuten er dirt-serien til a anbefale. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 er det konsol eller pc eventuelt hva slags konsol?? *kremt* det ligger på katergorien sony da, så jeg tipper det ps3. i så fall vil jeg anbefale grand turismo 5 P, eller burnout, NFS. Dessuten er dirt-serien til a anbefale. Ingen av disse har multiplayer Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Motorstorm: Pacific Rift er ganske artig på multiplayer. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 er det konsol eller pc eventuelt hva slags konsol?? *kremt* det ligger på katergorien sony da, så jeg tipper det ps3. i så fall vil jeg anbefale grand turismo 5 P, eller burnout, NFS. Dessuten er dirt-serien til a anbefale. Ingen av disse har multiplayer GT:5P har vel 2 player split screen? Burnout har også multiplayer, men bare etterhverandre ikke samtidig. Sega Rally er en mulighet, 2 player splitscreen. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 er det konsol eller pc eventuelt hva slags konsol?? *kremt* det ligger på katergorien sony da, så jeg tipper det ps3. i så fall vil jeg anbefale grand turismo 5 P, eller burnout, NFS. Dessuten er dirt-serien til a anbefale. Ingen av disse har multiplayer GT:5P har vel 2 player split screen? Burnout har også multiplayer, men bare etterhverandre ikke samtidig. Sega Rally er en mulighet, 2 player splitscreen. Så gt har det? Begge skal spille sammen Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 er det konsol eller pc eventuelt hva slags konsol?? *kremt* det ligger på katergorien sony da, så jeg tipper det ps3. i så fall vil jeg anbefale grand turismo 5 P, eller burnout, NFS. Dessuten er dirt-serien til a anbefale. Ingen av disse har multiplayer GT:5P har vel 2 player split screen? Burnout har også multiplayer, men bare etterhverandre ikke samtidig. Sega Rally er en mulighet, 2 player splitscreen. Så gt har det? Begge skal spille sammen ja, gt har det. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Wipeout HD har også 2 player split-screen, selv om dette kanskje er noe intenst for et julebord. Men igjen, jeg ser ikke helt hva racingspill har med julebord å gjøre Spille racingspill er kult for de to som spiller, men det blir aldri kult for de som står å ser på. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Wipeout HD har også 2 player split-screen, selv om dette kanskje er noe intenst for et julebord. Men igjen, jeg ser ikke helt hva racingspill har med julebord å gjøre Spille racingspill er kult for de to som spiller, men det blir aldri kult for de som står å ser på. Nei, selfølgelig ikke. Det er en pause aktivitet (på et annet rom) i programmet. Men, har gått for wii i steden:) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Godt valg, wii har mer sånne casual party spill Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Wii Fit! Blir kvitt juleribba med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå