KNurven Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Noen som har et forslag. det skal ikke stige over 500kr Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har selv flere sett med SW 320 Cambridge SoundWorks og er veldig fornøyd med dem. De kan ikke spilel så høyt, men de er faktisk ganske gode til musikklytting siden man sitter ganske når dem. Sammenlignet med høyttalersystemer med kun to "hvite" høyttalere, så er disse helt konge. Sist jeg så disse, var de på tilbud hos Computer City til 249,- Arvtageren deres, Creative Inspire 2.1 2400 fungerer sikkert enda bedre, prisen er 405,- på Komplett. Men det finnes sikkert alternativer, men det har jeg ikke testet ordentlig annet enn i PC butikker. Høyttalerne kan selvsagt ikke sammenlignes med ordentlig hi-fi høyttalere, jeg har selv et sett med JM Lab Elektra 926 i prisklasse nærme 30000 kr i stua, så jeg har vært litt borti lyd... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg så også at Komplett har ukens tilbud på Altec Lansing Høyttaler ATP3, de er sikkert ikke dårlige de heller. Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ukens tilbud på komplett skal være det beste som er å få for under 500,- garantert. For et par år siden kostet de faktisk helt oppe i 1000,- (!) Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Ukens tilbud på komplett skal være det beste som er å få for under 500,- garantert. For et par år siden kostet de faktisk helt oppe i 1000,- (!) Takk for gode forslag. Ble til at jeg flyttet om litt på rommet. fikk plass til mitt vanlige annlegg så det passer med plasseringen av pc`n yamaha rxv 630 + b&w dm602 s2 Tror nokk dette er bedre enn pchøyttalere. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Takk for gode forslag. Ble til at jeg flyttet om litt på rommet. fikk plass til mitt vanlige annlegg så det passer med plasseringen av pc`n yamaha rxv 630 + b&w dm602 s2 Tror nokk dette er bedre enn pchøyttalere. Det er nok bedre enn de fleste PC høyttalere, ja! En av grunnene til at man bruker spesielle høyttalere er at de er skjermet, vanlige høyttalere er som regel ikke det og vil påvirke en CRT skjerm hvis de står for nærme. Samme effekt kan man se hvis man plasserer uskjermede høyttalere for nærme en TV over lang tid. Andre grunner er jo selvsagt prisen og plassen som kreves... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå