Bjørnli Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Testbilde tatt med dette objektivet ( http://www.kenrockwell.com/pentax/35mm/len...m-f17-smc-m.htm )på Canon 450D Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fra samme shoot som forrige =) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nydelige saker Cruel, nydelig. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fra samme shoot som forrige =) hehe du fant bruk for hokus pokus kassa gitt . nice bilde. Jule rush og zero tid for egne prosjekter, men bli snart noe totalt booring, men utrolig hvor godt bedrfiter betaler for sånt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 takk for det =) sikkert pga jeg brukte så bra studio, og kanskje spesielt pga jeg brukte så bra blitzer, eller hva dev? =D fint bedriftsportrett det der ja :=) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Lite bilde jeg redigerte i dag =) Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nydelige bilder cruel, det første var eksepsjonelt bra. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Likte siste bildet ditt Cruel. Meget pent. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Fant frem et bilde fra samlinga mi som jeg la ut på Flickr idag, som jeg har tenkt å legge ut en stund. Bildet er tatt i juli i fjor, ved en liten innsjø rett utenfor Røros. Endret 4. desember 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Meget bra bilde, Ratleto, meget bra! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Meget bra bilde, Ratleto, meget bra! Enig! Liker "trippeldybden" som vannet gir - nedover, innover, oppover Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) En desemberdag i fjærsteinan Sigma 10-20mm@10mm ISO 100 4 sek. f/13 Lee 3 stop ND og 3 stop NDG Sigma 10-20mm@10mm ISO 100 1,6 sek. f/11 Lee 3 stop ND og 3 stop NDG Endret 5. desember 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Meget bra bilde, Ratleto, meget bra! Enig! Liker "trippeldybden" som vannet gir - nedover, innover, oppover Takker. Jeg visste det var ganske OK, men ikke så bra som dere tydeligvis synes. Artig. Endret 5. desember 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 KSolfjell: flotte bilder, jeg liker begge to! Gresset på det andre bildet var flott! Hvordan får du brukt gråfiltre med så kort brennvidde? Med min filterholder (Cokin P) kan jeg ikke bruke videre enn 13mm... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 KSolfjell: flotte bilder, jeg liker begge to! Gresset på det andre bildet var flott! Hvordan får du brukt gråfiltre med så kort brennvidde? Med min filterholder (Cokin P) kan jeg ikke bruke videre enn 13mm... Svaret ligger i adapterringen jeg bruker som er beregnet på vidvinkelobjektiver. Denne adapterringen gjør at filterholderen ligger nærmere objektivet enn ved bruk av normal adapterring.. Lee adapterringer Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Var på ein nattlig spasertur med kamera i dag, blei relativt nøgd med resultatet. exif exif Endret 5. desember 2009 av Eksistensiel Lenke til kommentar
SantaClause Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Tenkte det var på tide med å legge ut noen bilder, har luska rundt på forumet en god stund. Jeg tok en tur ut for å ta noen bilder til heimesiden min i dag, her er noen Lenke til kommentar
SantaClause Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som veit hvordan jeg kan last opp bilde direkte frå dataen? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Min sønn Sindre 6 måneder : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå