Sportive. Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år ! 30sek, F11, iso 125 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Skiløper i solnedgang: Edit: ...og kidsa med stjerneskudd Endret 1. januar 2010 av Anew Lenke til kommentar
ulfses Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) 30s, F4, iso 100 - 500D/18-55 Nytt kamera til jul. Godt nyttår! (sorry for størrelsen, så det ikke før etterpå ) Endret 1. januar 2010 av ulfses Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Ingen tråd for Jan/2010 ennå, så jeg bare poster her Håndholdt. Må virkelig få meg ett skikkelig stativ jeg.. eller ikke, siden det er omtrent den ene gangen i året jeg prøver å bruke det. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Skikkelig bra de der, sn0dig Her er nyttårsbilder fra meg, både før og etter krakett oppskytninga: Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Skiløper i solnedgang Fantastisk lys, flott utført Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Masse pene bilder her som vanlig, tør nesten ikke poste selv her lenger Feila bra på mine fyrverkeri-bilder selv, kom borti fokusringen mens jeg tok bildene (hadde satt til manuell siden det var mindre varmt ute) så ~alt er ute av fokus akkurat nok til at de ble ubrukelige. Lite innebilde tho, hva er vel nyttårsaften uten lumske drinker =) 50mm, f/1.4( ), 1/200s, ISO100, Flash Fired Endret 1. januar 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Glemte å skru av VR, men tror ikke det ødelag så mye.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Et annet fyrverkeribilde fra meg - syntes nesten toppen liknet med en hane av litt mytisk fremstilling...kanskje fantasien spiller meg et puss? Lenke til kommentar
Alexnor Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Brusand strand (Jæren) den siste dagen av måneden og året. Endret 1. januar 2010 av Aleksandros Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Velkommen til gards, Aleksandros! Like hundebildet ditt. Småmorsomt motiv, fint lys og farger. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Et annet fyrverkeribilde fra meg - syntes nesten toppen liknet med en hane av litt mytisk fremstilling...kanskje fantasien spiller meg et puss? Nei, det er bra med fantasi. Kanskje en basilisk? Er imidlertid ikke helt fortrolig med vinklingen her, lyser "TILT" i øynene mine. Men pent fanget ellers da. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Et annet fyrverkeribilde fra meg - syntes nesten toppen liknet med en hane av litt mytisk fremstilling...kanskje fantasien spiller meg et puss? Nei, det er bra med fantasi. Kanskje en basilisk? Er imidlertid ikke helt fortrolig med vinklingen her, lyser "TILT" i øynene mine. Men pent fanget ellers da. Definitivt feil vinkel - får fikse det til den skal på hjemmesiden. Brygga er jo skjev som om den skulle kommet ut av vannet nærmest lenger borte i bildet Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Moderatorer: Er det ikke på tide med ny tråd? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Moderatorer: Er det ikke på tide med ny tråd? Jeg mener jeg så en tråd her i går; men finner den ikke igjen. Tenkte at det var lurt å lage den tråden før festlighetene begynte. Men som sagt, jeg finner den ikke igjen, så det må ha vært innbildning. Tom Lenke til kommentar
Alexnor Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Velkommen til gards, Aleksandros! Like hundebildet ditt. Småmorsomt motiv, fint lys og farger. Takk takk, setter pris på det. Hunden er forrøvrig noe småmorsom sånn generelt også Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tar av meg hatten for sn0dig og Åsen. Kjempe flotte bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå