Gå til innhold

Akambrukernes bilder - desember 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svinste litt rundt på Solastranden i går mens jeg ventet på dama skulle komme (flyet var selvsagt forsinket). Faktisk første gang jeg har hatt i jula til å ta andre bilder enn de vanlige familie bildene.

 

Likte best nr. 3, men også de andre var bra. Så forresten på bildene du hadde tatt i uke 50 med 50 mm - meget bra :thumbup:

Endret av olar0701
Lenke til kommentar

Prøvde meg på nattfotografering her om dagen siden det er så fint lys for tida.

Så satt meg ned i en campingstol ute i snøen. Holdt inne IR-fjernkontrollen i fire minutter (ufatterlig tungvidt!!!) og her ble resultatet.

post-107204-1262262262_thumb.jpg

Vel, Nei fokuseringen er ikke 100%, men det var en fin erfaring, og noe jeg vil prøve meg på mer.

Lenke til kommentar
Prøvde meg på nattfotografering her om dagen siden det er så fint lys for tida.

Så satt meg ned i en campingstol ute i snøen. Holdt inne IR-fjernkontrollen i fire minutter (ufatterlig tungvidt!!!) og her ble resultatet.

..Det ble da et glimrende resultat! Morsomt med lyset - ser ut som et bilde på dagtid, bortsett fra stjernestrekene*) - bra! :D

 

*) Noen som har et godt norsk ord for star trails?

Lenke til kommentar
Prøvde meg på nattfotografering her om dagen siden det er så fint lys for tida.

Så satt meg ned i en campingstol ute i snøen. Holdt inne IR-fjernkontrollen i fire minutter (ufatterlig tungvidt!!!) og her ble resultatet.

..Det ble da et glimrende resultat! Morsomt med lyset - ser ut som et bilde på dagtid, bortsett fra stjernestrekene*) - bra! :D

 

*) Noen som har et godt norsk ord for star trails?

stjernespor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...