RandiA Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 la femme serien kan dere se på bloggen min my blog Du verden, kunst det der... RandiA Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 fordi bildestabiliseringen har gjort meg bortskjemt og uforsiktig... Hehe, en sterkt undervurdert bakside av IS-medaljen.... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kult det der ja, dev ! Her er ett til fra meg av noen kunder =) er forresten for lite aktivitet på denne tråden =D folk må bruke juleferien sin på noe fornuftig - ta mere bilder =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 la femme serien kan dere se på bloggen min my blog Du verden, kunst det der... RandiA takk for det Randi Kult det der ja, dev ! Her er ett til fra meg av noen kunder =) er forresten for lite aktivitet på denne tråden =D folk må bruke juleferien sin på noe fornuftig - ta mere bilder =) det var de jentene som kom mens jeg rydda? ikke værst det der ole Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Her er ett til fra meg av noen kunder =) Jeg jobber på feil. Våre kunder ser ikke slik ut er forresten for lite aktivitet på denne tråden =D folk må bruke juleferien sin på noe fornuftig - ta mere bilder =) Blir mer aktivit senere i julen ... Tom Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Min nevø har blitt offer for litt 135L-testing de siste dagene.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kult det der ja, dev ! Her er ett til fra meg av noen kunder =) er forresten for lite aktivitet på denne tråden =D folk må bruke juleferien sin på noe fornuftig - ta mere bilder =) Ferien min starta nå! Og i tillegg er det bikkjekaldt ute. :/ Du holder deg jo inne i studioet til Devisor Kom deg UT og ta bilder Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Var på tur langs elva i dag. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kult det der ja, dev ! Her er ett til fra meg av noen kunder =) er forresten for lite aktivitet på denne tråden =D folk må bruke juleferien sin på noe fornuftig - ta mere bilder =) Ferien min starta nå! Og i tillegg er det bikkjekaldt ute. :/ Du holder deg jo inne i studioet til Devisor Kom deg UT og ta bilder Har hatt 2 shoots ute i Desember jeg ! Mer enn nok, så kaldt som det er Skal poste bilder da det kommer seg ut på bloggen (såklart satt scheduel for hele jula mens jeg er på ferie:P) Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har prøvd meg litt på å fotografere Dublin i juledrakt i det siste, men har ikke lykkes... Men fikk da noen ganske fine refleksjoner fra julemarkedet i IFSC Søndagskveld for halvannen uke siden. Forøvrig var det dramatikk på julemarkedet i dag. En sandwichsjappe ca 5 meter bak der jeg stod når jeg tok dette bildet ble ranet i dag, væpnet ran, etter sigende både med kniver og håndgranat. Ranerene slengte fra seg håndgranaten på trikkelinjen og hærens bombeenhet ble tilkalt for å desarmere. http://www.rte.ie/news/2009/1223/luas.html Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Looks like a beast, but belongs to a beauty :-) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Det var en fin fot! Endret 24. desember 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul folkens Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God jul godtfolk. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Det har gått over en måned uten at jeg har hatt maskin til å konvertere råfiler, men nå kan jeg endelig begynne å se gjennom den siste månedens bilder... Her er et fra juleavslutningen til Bajazz dansestudio: D700, Vivitar S1 70-210/3.5 @ 210mm f/3.5, iso 900, 1/100 Edit: ny versjon uten oppfucka WB... Endret 25. desember 2009 av Anew Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Bilde tatt på toppen av Hollvin Ekspress heisen(8'er heisen) i Hemsedal:) Blå himmel, fordi tåken lå midt i dalen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Et par til fra samme shoot. Prøvde samme type redigering på disse tre. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Tilbake fra julekosen, tok noen få bilder. 50mm, f/4.5, 1/200s, ISO100, Flash Fired Et par til her: Over på LCDskjerm nå, fryktelig uvant må jeg si fra CRT'n Endret 25. desember 2009 av arthoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå