potetskrell Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 de blomstene der er awesome.. Fant du dem i hagen eller fritt? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jøss... Sånne hadde vi i en potte på verandaen i sommer: 630 sekunders eksponering @ f/11 - D300-sensoren fikset ikke helt det i sommmertemperaturen... Jeg har hele tiden trodd at den litt syke fargen på... øh.. støvbærerne? kom av den overbelastede sensoren, men tydeligvis ikke (bare)... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 1/400 f/2.8 25mm ISO1600(!) Godt å komme hjem til jul! Dette er Nærøysund bru ved Rørvik, bildet er tatt fra bil, så d ble ikke skarpt akkurat, men fargene ble fine. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nå må du holde opp snart KSolfjeld, du tar altfor bra bilder for tiden. Mye snacks fra deg i det siste. Bilde nr. 2 fra Ageurk og blomsten til Simon var heller ikke borte akkurat. Jeg følger rett og slett ikke bra nok med på denne tråden for tiden (dvs. jeg får med meg det meste, men har ikke tid til å gi tilbakemeldinger). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 de blomstene der er awesome.. Fant du dem i hagen eller fritt? Var på en portrettjobb på et gartneri. Bilde nr. 2 fra Ageurk og blomsten til Simon var heller ikke borte akkurat. Jeg følger rett og slett ikke bra nok med på denne tråden for tiden (dvs. jeg får med meg det meste, men har ikke tid til å gi tilbakemeldinger). Takker. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Takker for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Laze Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg ser KSolfjeld er i form om dagen. Hadde også veldig sansen for dette av Ageurk: edit: Ok det funka tydeligvis ikke: Var altså bilde nr.2, med broa, som skulle quotes her. Jeg besøker foreldrene og attpåklatt-brødrene mine om dagen. Den yngste på sju har ført opp "DO PÅ ROME" på ønskelista si; sjarmerende unge... Endret 21. desember 2009 av Laze Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 5D og 35mm igjen, kos! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Enda ett lite kundebilde fra meg =) Klarer meg fint når jeg får slike oppdrag / kunder ! http://blogg.cruelphotography.com Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 kult lys veitafan. Hadde en klar og kald helg selv, fikk bl.a. tatt disse to: Solnedgang på stranden Krabbe-krabbeklo TJ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 ..Det siste der må da være en landkrabbe? Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tokk en liten tur til Mølen med noen kompiser for en liten tid tilbake: Veldig spesiell natur der. Bildene er tatt med eos 400d, Tamron 70-300 macro. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nydelig Lavix, likte spesielt solbildet Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Blir mye av det samme fra meg! Tar med kamera på den daglige turen i fjæra, knipse det jeg ser, thats it! Men jeg liker det. Stone on the run Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Dette er Nærøysund bru ved Rørvik... Ditto! Dette er tatt 50 min før du tok ditt bilde, og er også litt uskarpt - fordi bildestabiliseringen har gjort meg bortskjemt og uforsiktig... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Den siste herr Solfjeld, var rent magisk Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Fin diagonal på den øverste der bareanton! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 en av bildene som skal til club gossip her i byen.. men bli neppe denne flott bilde ole , litt mye glossy kanskje neida.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Utrolig stilig! Modellen ser nesten ut som en bronsestatue. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå