_nomad Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 To bilder av fattern, ett bilde av noe vitt noe rart. Alt med E-3 og 25/1.4, exif er i bildene (noe andre bør lære av? ). Hvis ikke jeg får lov til å skrive "blitz", syns jeg ikke du skal få lov til å skrive "vitt" heller Forøvrig artige bilder, jeg liker fargetonene. Den 25mm'eren ser snaskens ut! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gamle bein stikker opp overalt.. Her er det grodd igjen med tang. Fra et fotografisk synspunkt er det synd, men fra et miljømessig synspunkt kan man rope hurra. Det betyr at tangen er på vei tilbake, etter at den var i ferd med å forsvinne. Tok et tilsvarende bilde fra samme sted i sommer, men da var det bare stein der (Noe jeg hadde håpet å finne nå også) Nok miljøpreik.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Den siste her var bra. Kanskje en ørliten overdose pen forgrunn Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Utrolig sweet det bildet der ja! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 To bilder av fattern, ett bilde av noe vitt noe rart. Alt med E-3 og 25/1.4, exif er i bildene (noe andre bør lære av? ). Hvis ikke jeg får lov til å skrive "blitz", syns jeg ikke du skal få lov til å skrive "vitt" heller Forøvrig artige bilder, jeg liker fargetonene. Den 25mm'eren ser snaskens ut! Ty. Og ja, 25mmern er snasen. Gamle bein stikker opp overalt.. Her er det grodd igjen med tang. Fra et fotografisk synspunkt er det synd, men fra et miljømessig synspunkt kan man rope hurra. Det betyr at tangen er på vei tilbake, etter at den var i ferd med å forsvinne. Tok et tilsvarende bilde fra samme sted i sommer, men da var det bare stein der (Noe jeg hadde håpet å finne nå også) Nok miljøpreik.. Pene ting Kenneth. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 stylisten min ønsket seg bilde til å ha på bloggen sin andre versjoner: kan sees her Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Likte veldig godt bakgrunnen. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Fra skuteviksbodene i Bergen som ble antent for en stund siden. Olympus E-620 med 70-300mm @ 70mm 1.3 sek f/4.0 ISO 100 Endret 17. desember 2009 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 En kald ettermiddag i Novik, utenfor Sandnessjøen. Ble litt for sen til det beste lyset, så det ble en vanskelig affære. Svaberget ble ganske mørkt, og det er ikke mere å hente uten å dra frem stygg støy. Synes likevel det ble ganske kult, og det gjorde seg bra i B & W.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 En kald ettermiddag i Novik, utenfor Sandnessjøen. Ble litt for sen til det beste lyset, så det ble en vanskelig affære. Svaberget ble ganske mørkt, og det er ikke mere å hente uten å dra frem stygg støy. Synes likevel det ble ganske kult, og det gjorde seg bra i B & W.. Litt vel heftig mørklegging going on here . Men på en annen måte funker det også, Nice! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Takker! Joda, det går, men jeg skal se om det også går an å trylle på det mørkeste området. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sånn uten knussel tatt fra kajakk og derpå kvalitet kamera Olympus 770 sw Bilde er fra Midtfjords utenfor Konglungen størrelsen er den det er basta Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Snøen har kommet! Endret 17. desember 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Snøen har kommet! Er du helt sikker på at det ikke er flass som drysser ned på sensoren din Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Ikke noe katastrofe når julenissen kommer. Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Årets første snøfall i Stavanger Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kom litt snø her og God jul devisor Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå skjønner jeg hvorfor julenissen er i så godt humør. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå