S. Vega Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 En skuespiller jeg mener ser malplassert ut er George Lazenby i rollen som James Bond i "On Her Majesty's Secret Service". Hadde filmen vært spilt av Sean Connery eller Roger Moore ville den nok vært mye bedre. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Problemet med Gangs of New York var ikke DiCaprio eller Diaz, snarere at Day-Lewis' karakter fullstendig overskygget alt og alle. En god opptreden er et problem? Ja selvfølgelig er Day-Lewis den beste i filmen. Hva så? De andre var jo gode også. Day-Lewis karakter var jo på flere måter senteret for handlingen og skulle være så skummel som mulig. Ser virkelig ikke problemet her nei! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Samtlige filmer Ben Stiller, Jack Black og Steve Carell er med i. Star Trek brukte helt feil personer i rollene Bones og Scotty. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg tror jeg snakker for de fleste av oss når jeg sier at Dwayne "the Rock" Johnson aldri skulle ha satt sin fot på ett filmsett. Ikke at han spiller i filmer som kunne vært bra likevel(uten noen få unntak), men men. Endret 3. desember 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Cruise er den typen som bare ser ut som han gir faen i alt og alle. På hvilken måte? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Det er litt vanskelig å sette ord på det. Jeg tror ikke han er en slik fyr, men han ser litt sånn ut. I The Last Samurai ville hvem som helst fått sympati for samuraiene og deres familier etter å ha levd et halvt år (eller hva det er) med dem. Cruise får jo også det, men det ser ikke sånn ut. Blir litt "Javel, nå er jeg på samuraienes side. Samme faen." Det ser rett og slett ikke ut som han er glad i personer og bryr seg om dem. Om han holder rundt et barn, gjør han ikke noe mer enn det. Han bare holder rundt det. Det er ikke noe glimt i øyet, ikke noe smil, ingen følelser. Endret 3. desember 2009 av Olum Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 På generelt basis synes jeg Cruise er en av de mest-smilende skuespillerne der ute. Han viser jo gullgliset sitt så ofte han kan. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er vel egentlig enig med Olum. I media er han ofte glad, men som skuespiller er han som oftest steinansikt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Star Trek brukte helt feil personer i rollene Bones og Scotty. Hadde først tenkt å nevne Simon Pegg som Scotty selv. Han var lite mer enn en klovn. Men fordi han var så lite med, så tviler jeg på at filmen hadde blitt så mye bedre med en annen skuespiller. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sunshine vil vært 10/10 om Freddy Kruger hadde blitt byttet ut med aske. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Samtlige filmer Ben Stiller, Jack Black og Steve Carell er med i. Star Trek brukte helt feil personer i rollene Bones og Scotty. Tror ikke The Royal Tenenbaums ville blitt bedre uten stiller du, tror tvert om at det ville vært motsatt. Og han er jo god i ganske mange andre filmer også som f.eks. Zero Effect. Og Jack Black var jo god i King Kong og Tropic Thunder. Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 George Clooney i Batman & Robin...men tror ikke filmen har blitt så mye bedre hvis han har blitt byttet ut^^ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Sunshine vil vært 10/10 om Freddy Kruger hadde blitt byttet ut med aske. Evt. en av kara fra Gjøkeredet - m.a.o. litt mer subtil. Endret 4. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Evt. en av kara fra Gjøkeredet - m.a.o. litt mer subtil. Det kunne også funket ja. Lenke til kommentar
Hebzibah Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hayden Cristensen i Star Wars. Jeg bryter ut i latter hver gang han åpner kjeften Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jack Black i King Kong, den mannen er best i fryktelige små doser, maks 3 minutter av gangen (kan være for mye det også...) Will Ferrell også for den sakens skyld i stort sett alt han har lagd, sikkert den eneste som synes mannen ikke er morsom men sånn er det nå bare. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hayden Cristensen i Star Wars. Jeg bryter ut i latter hver gang han åpner kjeften Helt enig! Ikke det at jeg er fan av filmene, men fader for en møkkaskuespiller! Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hayden Cristensen i Star Wars. Jeg bryter ut i latter hver gang han åpner kjeften Helt enig! Ikke det at jeg er fan av filmene, men fader for en møkkaskuespiller! George Lucas valg av de som spilte Anakin var helt på trynet. Kid'n (Jake Lloyd) fra 1'ern har ikke akkurat gjort det så bra på filmfronten i ettertid:P 3:30 ut i klippet:"I disappeared...on purpose". Haha, lo godt da. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Haha, fikk fornyet respekt for Anakin nå gitt. Eide jo intervjuern totalt. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Christian Bale i Batman Begins, The Dark Knight og Terminator Salvation. Ja, jeg prater om den idiotiske Batman stemmen hans. Begynner å fnise hver gang han prater sånn. Endret 5. desember 2009 av Exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå