Gå til innhold

Hvilken film kunne vært mye bedre hvis man byttet ut en skuespiller?

Solaar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet med Gangs of New York var ikke DiCaprio eller Diaz, snarere at Day-Lewis' karakter fullstendig overskygget alt og alle.

En god opptreden er et problem? Ja selvfølgelig er Day-Lewis den beste i filmen. Hva så? De andre var jo gode også. Day-Lewis karakter var jo på flere måter senteret for handlingen og skulle være så skummel som mulig. Ser virkelig ikke problemet her nei!

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg snakker for de fleste av oss når jeg sier at Dwayne "the Rock" Johnson aldri skulle ha satt sin fot på ett filmsett.

Ikke at han spiller i filmer som kunne vært bra likevel(uten noen få unntak), men men. :roll:

Endret av ScreamRape
Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å sette ord på det. Jeg tror ikke han er en slik fyr, men han ser litt sånn ut. I The Last Samurai ville hvem som helst fått sympati for samuraiene og deres familier etter å ha levd et halvt år (eller hva det er) med dem. Cruise får jo også det, men det ser ikke sånn ut. Blir litt "Javel, nå er jeg på samuraienes side. Samme faen." Det ser rett og slett ikke ut som han er glad i personer og bryr seg om dem. Om han holder rundt et barn, gjør han ikke noe mer enn det. Han bare holder rundt det. Det er ikke noe glimt i øyet, ikke noe smil, ingen følelser.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Samtlige filmer Ben Stiller, Jack Black og Steve Carell er med i.

Star Trek brukte helt feil personer i rollene Bones og Scotty.

Tror ikke The Royal Tenenbaums ville blitt bedre uten stiller du, tror tvert om at det ville vært motsatt. Og han er jo god i ganske mange andre filmer også som f.eks. Zero Effect.

Og Jack Black var jo god i King Kong og Tropic Thunder.

Lenke til kommentar

Jack Black i King Kong, den mannen er best i fryktelige små doser, maks 3 minutter av gangen (kan være for mye det også...)

Will Ferrell også for den sakens skyld i stort sett alt han har lagd, sikkert den eneste som synes mannen ikke er morsom men sånn er det nå bare.

Lenke til kommentar
Hayden Cristensen i Star Wars. Jeg bryter ut i latter hver gang han åpner kjeften :)

Helt enig! Ikke det at jeg er fan av filmene, men fader for en møkkaskuespiller!

George Lucas valg av de som spilte Anakin var helt på trynet. Kid'n (Jake Lloyd) fra 1'ern har ikke akkurat gjort det så bra på filmfronten i ettertid:P

3:30 ut i klippet:"I disappeared...on purpose". Haha, lo godt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...