abene Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ny test avslører hvilke antivirusprogrammer beskytter datamaskiner mest effektivt. Les mer Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dette er en mye mer fornuftig test spør du meg! Antivirus som jobber godt proaktivt er jo mye mer fornuftig enn at det skal virke best når du først har fått virus! Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Avast <3. Personlig mener eg føre-var er viktigere enn å fjerne selve virusene. Hvis fienden først klatrer over murene er borgen tapt. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Avast <3. Personlig mener eg føre-var er viktigere enn å fjerne selve virusene. Hvis fienden først klatrer over murene er borgen tapt. Pøh, army of darknes betviler din påstand Kilde: http://www.dvdarkivet.no/review.php?id=1039163823 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Godt å se at NOD32 fortsatt kommer godt ut i stort sett alt av anti-virus tester. Forsåvidt ingen bombe at Norton fortsatt ikke klarer seg spesielt bra... Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hm, hvorfor er ikke Panda med i testen? Det er vel en av de 5 mest kjente antivirus-program her til lands, og for min del var det mange navn på den listen jeg knapt har hørt om..? Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Dersom man skal kjøre proaktivt, hvorfor ikke velge brannmur-tilnærminga og nytte "default deny" på kjøring av programmer? "Default permit" fordrer jo et våpenkappløp vi aldri kan vinne, og heuristiske metoder - selv om de fungerer delvis - er jo åpenbart ikke i nærheten av å være 100% sikre. Sjøl kjører jeg med en kombinasjon av Comodo Defense+ og Windows 7 Software Restriction Policies, og helt uten antivirusprogramvare. Endret 1. desember 2009 av Leftie Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvor får jeg lastet ned microsoft security essentials i Norge? Lenke til kommentar
amarr Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvor får jeg lastet ned microsoft security essentials i Norge? Jeg pleier bruke ninite.com, velge Security Essentials, laste ned installeren, osv... Genialt konsept btw Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 for å laste ned microsoft security essentials i Norge kan du prøve å søke det opp på google i firefox nettleser.. funka for meg Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 En annen grunn til at Avira ikke er på topp er vel at det tvinger på blåskjerm etter blåskjerm? Avinstallerte premium utgaven og "surprise"! Istedenfor å få blåskjerm et par ganger i uka, så får jeg ->kanskje<- en gang i måneden Lenke til kommentar
hkalnes Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 bjarne, amarr og neruen: Det egentlige svaret er at Microsoft sitt nettsted for nedlasting sjekker foretrukket språk i nettleseren. Hvis dere endrer dette til engelsk, fungerer nedlastingen direkte fra Microsoft. Både IE, Firefox og Opera støtter flere språk, og da må engelsk stå øverst. Etter nedlastingen kan du endre tilbake til norsk. Denne innstillingen benyttes av mer "moderne" nettsteder som har automatisk flerspråklig støtte, dvs uten at du selv gjør valg vha en lenke. Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hardware er dere virkelig så dumme?. Denne testen er ikke hvem som beskytter best mot skadelig programvare generelt. Denne testen er Heuristics og HIPS som skanner filer som er "unknown" etc for programmet, altså Zero Day som akkuratt har blitt sluppet. Ikke vær så misledende Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er sent, og jeg klarte visst og se litt nærmere på artikkelen. Nå fant jeg jo ut at dere faktisk nevnte dette da. Nå føler jeg meg riktig dum og har all grunn til det. Jeg trodde jeg var en liten smartass her men får nok tilbake av andre forum medlemmer . Nå dreit jeg på draget og håper på og få høret det. Forresten svar til artikkel: Avira har blitt mye dårligere siden den gang Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 "Avira har blitt mye dårligere siden den gang " Dokumentasjon.. altså noe som jeg kan lese og ikke dine påstander "Nå føler jeg meg riktig dum og har all grunn til det. Jeg trodde jeg var en liten smartass her men får nok tilbake av andre forum medlemmer . Nå dreit jeg på draget og håper på og få høret det." Det jeg lurer på er hvorfor du necro bumper 3 månder gamle artikkler 3 ganger på rad? "Denne testen er ikke hvem som beskytter best mot skadelig programvare generelt." Så hvis et program er gode til og finne Zero Days så kan de suge til og finne malware generelt? ps: har forresten til gode og komme med dokumentasjonen din i et annet emne du har postet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå