Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Denilson er en fantastisk spiller, men kvalitetene hans er ikke gode nok for Arsenal-stallen og Arsene Wenger's spillestil. Da han ikke passer inn i noe typisk 4-3-3/4-2-3-1-system. Jeg mener at Denilson er undervurdert og tror han kommer til å åpnå suksess på utlån i hjemlandet. Lykke til denne sesongen Gunners Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) :!: Denilson er en fantastisk dårlig spiller, uansett hvilken formasjon. En fantastisk spiller jobber hjemover. Endret 21. juli 2011 av Vestaa 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Denilson er sendt tilbake på lån til sao paulo http://www.arsenal.com/news/news-archive/denilson-returns-to-brazil-for-sao-paulo-loan godt med 1 år uten hans kløner Ikke at det har fungert spesielt godt, men hvem skal ta Songs plass når han er skadet/suspendert? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 :!: Denilson er en fantastisk dårlig spiller, uansett hvilken formasjon. En fantastisk spiller jobber hjemover. Det er nå deres mening. Men dere holder med Arsenal. Og da er det lett å sammenligne Denilson med Rosiscky, Fabregas, Nasri og Song, osv som kan spille på en sentral midtbane. Hadde dere holdt med ett League 1/2-lag, og fått Denilson, så hadde dere feiret dagen lang i en hel uke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Selger gjerne... Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Byttehandel med Kalou? Please? Endret 21. juli 2011 av Cagayan de Oro City Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Denilson er sendt tilbake på lån til sao paulo http://www.arsenal.com/news/news-archive/denilson-returns-to-brazil-for-sao-paulo-loan godt med 1 år uten hans kløner Ikke at det har fungert spesielt godt, men hvem skal ta Songs plass når han er skadet/suspendert? Diaby, men han mister bare hodet og får rødt kort. Kanskje Vermaelen kunne gjort en god figur der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Denilson er sendt tilbake på lån til sao paulo http://www.arsenal.com/news/news-archive/denilson-returns-to-brazil-for-sao-paulo-loan godt med 1 år uten hans kløner Ikke at det har fungert spesielt godt, men hvem skal ta Songs plass når han er skadet/suspendert? Diaby, men han mister bare hodet og får rødt kort. Kanskje Vermaelen kunne gjort en god figur der. I så fall må Wenger minst hente 1 god midtstopper.. Endret 21. juli 2011 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Wenger er jo ute etter en midtstopper, så det stemmer ja. Tror både Djourou og Vermaelen kunne gjort gode figurer som anker. Over til Denilson så er han langt ifra så dårlig som folk skal ha det til, men han er ikke god nok for oss. Han er ingen ren defensiv midt, og det skorter litt når det gjelder posisjoneringa + arbeidsinnsats de to siste sesongene, men mye av dette kommer nok av lite spilletid. Tror han hadde passet mye bedre inn i en annen liga. Enormt pasningssikker og han er ikke typen som overspiller rollen sin, minner meg veldig om en litt svakere versjon av Busquets. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Ryktene sier at vi har lagt inn et forbedret bud på Joel Campbell for å få ham før U20-VM, og at det har blitt akseptert. Jeg tar det med en klype salt foreløbig. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Wenger er jo ute etter en midtstopper, så det stemmer ja. Tror både Djourou og Vermaelen kunne gjort gode figurer som anker. Over til Denilson så er han langt ifra så dårlig som folk skal ha det til, men han er ikke god nok for oss. Han er ingen ren defensiv midt, og det skorter litt når det gjelder posisjoneringa + arbeidsinnsats de to siste sesongene, men mye av dette kommer nok av lite spilletid. Tror han hadde passet mye bedre inn i en annen liga. Enormt pasningssikker og han er ikke typen som overspiller rollen sin, minner meg veldig om en litt svakere versjon av Busquets. Er meget sikker på at ikke Djourou hadde spilt bra i en anker rolle, mangler utholdenheten og arbeidsraten til å spille i en slik rolle, men Thomas har jeg mer tro på i en slik rolle, selv om jeg naturligvis helst ser at vi henter inn en forsterker. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Du har et poeng der. Tenkte vel egentlig mest over hvor komfortabel han er med ball i beina + måten han leser spillet på som to greie faktorer på at han burde klare å bekle rollen greit nok. Ny erstatter blir det ikke. "A new signing would kill Frimpong" (noe jeg forsåvidt er litt enig i, vi har et par som kan vikariere der om Frimpong er katastrofe, noe jeg langt ifra tror han er. Var insane i preseason ifjor. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Ryktene sier at vi har lagt inn et forbedret bud på Joel Campbell for å få ham før U20-VM, og at det har blitt akseptert. Jeg tar det med en klype salt foreløbig. Vi hadde jo allerede både bud akseptert og enige om betingelser, men godeste Campbell ble grisk og ville heller vente på et bedre tilbud fra et bedre lag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg misforstod. Vi har ikke lagt inn et nytt bud, men vi har visstnok gitt gutten selv et bedre kontrakttilbud, som blant annet inkluderer bedre lønn og livsforsikring. Grunnen til at han ikke aksepterte det forrige kontrakttilbudet, var at faren og agenten hans mente at det sannsynligvis ville lønne seg å vente til etter U20-VM. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Younggunsblog: Arsène Wenger says he will 'certainly' sign another defender and is 'working hard on it'. Hallelujah. Praise the lord. Endret 23. juli 2011 av Vestaa 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 Ramsey excited by midfield combination. Bye bye Cesc... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 De Rossi - Fabregas - Wilshere. Der har du en midtbanetrio det er lov å være oppstemt over. Ramsey - Wilshere - Song er en lettvekter av en midtbane som IKKE har det som trengs pdd. Vi tar til takke med det nest beste nok en gang. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 Helt enig, Hegland. Har ikke sett noen av pre-season kampene, men har Bendtner spilt? Jeg har fått med meg på diverse høydepunkter at Chamakh har spilt, og han har som flere av dere sier ikke spilt bra. Van Persie har spilt bra, og det samme har Gervinho, men det suger å vite at vi har en Bendtner som vil bort, men som er mye bedre enn Chamakh. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 De Rossi - Fabregas - Wilshere. Der har du en midtbanetrio det er lov å være oppstemt over. Ramsey - Wilshere - Song er en lettvekter av en midtbane som IKKE har det som trengs pdd. Vi tar til takke med det nest beste nok en gang. Ah De Rossi hadde vært fantastisk. Kan forøvrig ikke skjønne hvorfor Arsenal ikke kastet seg inn i kampen om Vidal som endte opp i Juventus for litt over £10M. Hadde også vært et meget godt kjøp, men dog ikke helt i De Rossi klassen. Helt enig, Hegland. Har ikke sett noen av pre-season kampene, men har Bendtner spilt? Jeg har fått med meg på diverse høydepunkter at Chamakh har spilt, og han har som flere av dere sier ikke spilt bra. Van Persie har spilt bra, og det samme har Gervinho, men det suger å vite at vi har en Bendtner som vil bort, men som er mye bedre enn Chamakh. Slik Chamakh har fremstått etter van Persie kom inn i laget så er jeg fullstendig enig med deg om at det er rart å beholde han ovenfor Bendtner, men slik som han var fra sesongstart til slutten av november (før formen gikk mageplask) så var han langt langt bedre enn det Bendtner noen gang har vist i Arsenal trøya. Meget god i oppspillsfasen, jobbet hardt og ble allerede da sett på som et røverkjøp av dimensjoner fra de fleste eksperter. Kommer han seg opp på det nivået igjen så er han en god erstatter for van Persie, men i liket med Bendtner vil han ikke være i nærheten av å erstatte van Persie helt og holdent. Personlig mener jeg Vela burde prioriteres fremfor Chamakh, men det er vel en annen diskusjon Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 Personlig mener jeg Vela burde prioriteres fremfor Chamakh, men det er vel en annen diskusjon Vela har alt for dårlig fysikk til å spille spydspiss i 4-3-3 imo. Dersom vi ikke endrer formasjon til 4-4-2, vil jeg helst se at vi bruker ham på en av kantene. Chamakh på topp tror jeg kan funke ganske bra dersom vi spiller med to målfarlige kantspillere, som Walcott og Gervinho. Da kan Chamakh fungere som et oppspillspunkt som jobber hardt og skaper rom for kantspillerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå